سلام

با توجه به اینکه به انتخاب رشته ی کنکور نزدیکیم و هزینه های زیادی که بعضی از مشاورین انتخاب رشته برای معرفی رشته ها دریافت میکنند به نظرم تجربیات شما خیلی میتونه کمک کنه، اگه تمایل دارید هر کس رشته و میزان رضایتش از رشته ای که تحصیل کرده یا در حال تحصیله رو بیان کنه، اگه دوست داشتید دانشگاه تون رو هم ذکر کنید تا بتونیم با دید بازتری انتخاب کنیم. 

و اینکه آیا ارزش داره برای رفتن به دانشگاهی سطح بالاتر به تهران اومد و به خوابگاه به عنوان یه تجربه برای مستقل شدن و سازگاری با افراد بعضا با فرهنگ متفاوت نگاه کرد، یا مشکلاتی که با اون ها پیش میاد ارزش دانشگاه بهتر و نداره؟

و به عنوان سوال آخر فاکتور علاقه مهم تره یا بازار کار و آینده ی شغلی؟


مرتبط با رشته مامایی:

بهم میگن مامایی رشته خوبی نیست و آینده نداره

آینده شغلی رشته مامایی چطوره ؟

رتبه لازم برای قبولی در رشته مامایی دانشگاه آزاد منطقه 2

با چه رتبه ای مامایی دانشگاه آزاد قبول میشم؟


مرتبط با بازار کار و آینده شغلی رشته های علوم تجربی:

کمکم کنید در رشته ی تجربی به یه شغل برسم و مستقل بشم

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

کدوم گرایش رشته حقوق کاربردی تر و جذاب تر هست؟

برای یه دختر حقوق بهتره یا مدیریت ؟

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بهم میگن مامایی رشته خوبی نیست و آینده نداره

آینده شغلی رشته مامایی چطوره ؟

رشته فیزیوتراپی قبول شدم ، میشه پولدار شد با این رشته ؟

فرق رشته ی بیهوشی و هوشبری رو برام توضیح بدید

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری


مرتبط با رشته کامپیوتر:

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

رشته کامپیوتر یا حسابداری ؟

از رشته ی مهندسی کامپیوتر میشه درآمد خیلی بالایی کسب کرد ؟

برای مهندس کامپیوتر موفقیتی میشه متصور شد ؟

ترم دوم ارشد کامپیوترم ، برای پیدا کردن کار امیدوار باشم

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور


مرتبط با رشته طراحی لباس:

سوال در مورد تحصیل در رشته طراحی لباس

درخواست اطلاعات در مورد رشته طراحی دوخت

اگه تو خارج بودم صددرصد طراحی لباس میخوندم

آینده شغلی رشته های عکاسی، طراحی لباس و مدیریت گردشگری


مرتبط با رشته تغذیه و اتاق عمل:

نظرتان در مورد رشته تجهیزات پزشکی اتاق عمل دانشگاه علمی کاربردی

یه خانم شاغل در اتاق عمل می تونه دارو سازی هم بخونه؟

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری

دانشجوی رشته اتاق عمل هستم، میخوام ارشد رو رشته تغذیه بخونم؟

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بازار کار رشته ی تغذیه خوبه ؟

بازار کار و آینده شغلی رشته علوم تغذیه


مرتبط با رشته فناوری اطلاعات:

بازار کار و آینده شغلی رشته فناوری اطلاعات

آینده شغلی رشته مدیریت فناوری اطلاعات

قبولی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار یا فناوری اطلاعات در مشهد

شرکت های فناوری اطلاعات ممکنه که دچار رکود بازار بشن ؟

تجربیات شما در مورد رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات گرایش مخابرات سیار


مرتبط با رشته رادیولوژی:

در حال حاضر حقوق تکنسین رادیولوژی چقدر هست؟

به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟

من بین رشته گمرک و رادیولوژی موندم ، درآمد کدوم بهتره ؟

چند سوال در مورد رشته رادیولوژی

آینده شغلی رشته رادیولوژی


مرتبط با رشته پرستاری :

پرستار شدم، اما حس میکنم به اون چیزی که میخواستم نرسیدم

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

چطور می تونم یه پرستار موفق باشم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟


مطالب مرتبط با شغل معلمی:

چند سوال در مورد شغل معلمی

برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان رتبه کنکورم چند باید باشه ؟

آیا ازدواج دو معلم با یکدیگر ازدواجی موفق خواهد بود ؟

میخوای معلم بشی باید چه کار کنی ؟

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

چطوری یه دختر خانم معلم چادری برای ازدواج پیدا کنم ؟

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

آیا تربیت معلم محدودیت سنی داره ؟

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

برای معلم شدن چه مسیری باید طی بشه؟

چند سوال در مورد شغل معلمی

پیشنهاد شغل دوم مناسب برای یک معلم

چند سوال در مورد روش های معلم شدن

بحث در مورد شرایط مالی و ... شغل معلمی

ارزش داره یک سال پشت کنکور بمونم برای معلمی ؟

برای یک معلم کدام راه برای کسب درآمد دوم بهتره؟

قصد دارم به امید خدا معلم بِشم

خانوادم میگن معلم بشم ولی حوصله بچه ها رو ندارم

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...


مرتبط با آینده شغلی رشته های ریاضی:

آینده شغلی و بازار کار رشته های ریاضی برای دختران

نوع انتخاب رشته و فرصت شغلی برای دختران ریاضی

کدوم رشته دانشگاهی گروه ریاضی برای دخترها مناسبه؟

کدوم یکی از رشته های ریاضی بازار کار و درآمد تقریبا خوبی داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)