سلام

من ۱۸ سالمه، چشم هام سبزه، پوستم کاملا سفید، موهای قهوه ای روشن، قدم هم ۱۷۲، به شدت هم اجتماعی و خیلی فعالم، کتاب زیاد میخونم، برنامه های زیادی دارم. از اکثر هم سن هام تو اکثر چیزها جلوترم، حالا میخواد کامپیوتر باشه یا رانندگی یا حتی استقلال مالی، و البته به شدت هم خوش اخلاقم.

هر دختری که میشناسم دوست داره جای من باشه، اما من با مسئله خیلی مهم درگیرم، اونم اینکه اون تیپ پسری که من دوست دارم اصلا سمت من نمیاد،و اگر هم میاد همون چیزهایی که من می‌خوام رو داره، اما سنش زیاده و میشه ۳۰ به بالا.

ولی در عوض یه دوستی دارم که اصلا خوشگل نیست، ولی یه جوری تیپ میزنه و آرایش می‌کنه که جذاب میشه، بعد دقیقا اون تیپ پولدار و خوشتیپ که من می‌خوام میره سمت اون، و پسری که دکتره و بچه خوبیه و سر به زیر میاد سمت من، ولی دوستم اون مدل رو دوست داره. 

البته در کل پیشنهاد های دوستی و خواستگاری و ... دوستم از من خیلی بیشتره، در صورتی که همه میگن من خیلی از اون بهترم، الان دقیقا مشکل چیه؟، چرا اون مدل پسری که من می‌خوام اصلا سمت من نمیاد؟


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

آقایون برای ازدواج جذب چه جور دختری میشن؟

پسران جذب دخترانی میشن که در جمع شیطونی می کنن ؟

کمر باریک بودن دختر، پسرا رو جذب میکنه؟

یه دختر خیلی مغرور رو چه جوری میشه جذب کرد؟

می خواستم جذبش کنم ولی پروندمش رفت

میترسم فقط جذب چهره ام شده باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)