سلام دوستان

من تازه ازدواج کردم، از زندگیم راضیم، خانواده خانم هم خانواده خوبی هستند خدا رو شکر. 

دنبال یه راهبرد میگردم که بتونم با خانمم برخورد بهتری داشته باشم، اون زودجوش و تند اخلاق میشه گاهی. با من، مامانش، باباش، داداشش و حتی رئیسش، غرور داره، راحت عذرخواهی نمی کنه، قبول نمیکنه اشتباه کرده یا بحث می کنه و تا وقتی که تو بگی غلط کردم و ساکت بشی. 

مهربونه، نازنازیه، دوست داشتنی، با معرفت و با چشم و روئه، عاشقشم و نمیتونم ناراحتیش رو ببینم. مامانش هم همین شکلیه، یه جوریه نمیشه دوستش نداشت، ولی گاهی اوقات بدجوری دل مامانش رو میشکنه با حرف یا برخورد تندش، منم وقتی بهش میگم مامانت فرشته ست چرا قدرش رو نمیدونی چرا این طوری حرف میزنی و ...، بهم میتوپه. میگه تو مامان و داداشم توی یه جبهه این و علیه من هستید.

اون توی محیط کارش هم با بقیه مشکل داره، به خصوص رئیسش، چشم بله قربان بلد نیست، میگه من رکم با همه، بهش میگم باید سیاست داشته باشی تا حالت خوب باشه تا حال رئیست رو خوب کنی ولی گوشش بدهکار نیست، همش باید حرف حرف خودش باشه، با کله شقیش داره بقیه و حتی خانواده اش رو از دست میده.

سوالم اینه، همچین تیپ شخصیتی رو باید چطور باهاش صحبت کرد؟، چه سیاست رفتاری رو باید داشت؟، کسی که به شدت دل نازکه و دلش میشکنه و زود گریه میکنه، ولی جسور و غُده و قبول نمیکنه اشتباه کرده و هیچ موقع عذرخواهی نمیکنه از اشتباهش.

 اگر اینجا جوابم رو نگیرم مجبورم برم پیش مشاور، چون یه مرد هم صبرش حدی داره. دلم نمیخواد روم توی روش باز بشه، یه جاهایی واقعا عصبیم میکنه ولی جلوی خودم رو میگیرم ناراحتش نکنم. دلم میخواد از تجربه شما دوستان استفاده کنم، بالاخره ما هم اول راهیم دلم نمیخواد درگیر مشکلات سخت تری بشم.

ممنونم از همگی


مرتبط:

چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

از دست خودم خیلی ناراحتم

از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم

با عصبانی شدنم ، نقطه ضعف میدم دست دیگران

موقع عصبانیت کاری می کنم که بعد پشیمون میشم

خیلی زود عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)