از یکسال پیش آقایی همکار ما شد. از همان اول به من محبت می کرد. یک روز پیام داد که مایل هست با من در مورد موضوعی صحبت کنه. بالاخره یک روز پیام داد و خواست که با من در بیرون از محل کار دیدار داشته باشه. دلیل این دیدار رو پرسیدم. گفت: امر خیر! و مدام می گفت بریم سر اصل مطلب و از اصل قضیه دور نشیم! موضوع اصلی یادمون نره ...

وقتی رفتیم بیرون، دیدم هیچی از ازدواج نمیگه، پرسیدم: منظور شما از این دیدار چی هست؟، گفت: فعلا آشنایی!، تا بعد ببینیم چی می شه!، شاید به ازدواج برسه و شاید هم نرسه!

خیلی بهم برخورد. گفتم من وقت ندارم با شما چند ماه بگردم تا ببینم به درد ازدواج می خوریم یا نه، گفت من میخوام رابطه ما دو نفره باشه!، حالا ازدواج نشد هم نشد. مگه حتما دختر باید دست نخورده باشه تا ازدواج کنه؟!، تازه گفت منظورم از امر خیر همین بود! مگه الان ما داریم کار بدی می کنیم؟

به نظرتون این آدم لیاقت هم صحبتی رو داره؟، با فرض اینکه مثلا باهاش به نتیجه ازدواج برسیم، راستگویی در مورد گذشته چطور؟، اصلا ارزش وقت گذاشتن رو داره؟، تازه از حجاب من خوشش نمیاد و مخالف روسری هست. ولی جالبه که سراغ دختر محجبه اومده و  میگه بهتره روسریت ر ا شل ببندی و حتی اگر از سرت افتاد هم چه بهتر. 

می دونید چقدر آقایان این مدلی هستند؟ 

فکر می کنم یکی دلایلی که خانم ها واقعیت رو به خواستگارشون نمیگن این مدل آقایان هستند که اول با یک پیشنهاد دیگه میان جلو و بعدا حرف شون تغییر می کنه. 

امیدوارم دخترها به این آقایان خوش ظاهر بد باطن اعتماد نکنند و پیشروی نکنند.


مرتبط:

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه)