سلام و درود به همه ی عزیزان

چند وقته من یه روشی رو پیدا کردم که برای پاک کردن افکار و احساسات منفی، خیلی حس میکنم موثره و تصمیم گرفتم اینجا با شما به اشتراک بذارم، اسم این روش، روش سدونا هستش، در واقع شما به جای اینکه از احساسات و افکار منفی فرار کنید یا سعی کنید اون ها رو نادیده بگیرد، از صمیم قلب بهشون خوش آمد میگید و بعد خودشون میان و محو میشن.

آیا تجربه ای در این زمینه دارید؟ لطفا نظرات تون و اینکه چقدر نتیجه گرفتین رو به اشتراک بذارید تا دیگران و من هم استفاده کنیم، با آرزوی آرامش و شادی برای تمام انسان های روی کره زمین

در پناه آفرینش


مرتبط :

یه زن می خوام که کنارش آرامش واقعی رو تجربه کنم 

حس میکنم با خواستگارم که 11 سال بزرگ تره به آرامش میرسم

چه چیزی باعث آرامش در زندگی میشه

دلم از زندگی آینده آرامش و عشق میخواد

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

چطور یک زندگی با آرامش و بدون جنگ اعصاب داشته باشم ؟

کسی جز خود شما، مسئول بازگشت آرامش تان نیست

خدایا دلم آرامش میخواد ...

چطور میتونم در زندگی مشترک همسرم رو به آرامش برسونم ؟

همه چیز دارم ولی کسی که بهم آرامش بده ندارم

نمیتونم به آدمی که قراره کنارش آرامش داشته باشم اعتماد کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) آرام سازی فکر و ذهن (۱۲ مطلب مشابه)