با سلام

بنده به تازگی با یک شرکت بازرگانی آشنا شدم که این شرکت خرید و فروش را در فضای اینترنت انجام می دهد. در واقع یک برندینگ است که تمام محصولات را شامل می شود. هر هفته کلاس تشکیل می شود و راه و رسم کار را آموزش می دهد همچنین روزانه به صورت آنلاین نیم ساعت آموزش دارد و در کانال تلگرامی نکات آموزشی قرار داده می شود. 

برای این کلاس ها هزینه نمیگیرند ولی چون هر شخص باید سایتی طراحی کند و در این سایت خودش را معرفی کند تا تولید کننده و مشتری را جذب کند، این شرکت هزینه ایجاد سایت را میگیرد و بعد شخص باید روزانه محتوای سایت را قرار دهد. 

از آنجا که این شرکت را مشاوره دانشگاه معرفی کرد اول به آن اعتماد کردم و یک جلسه از کلاس را شرکت کردم. چیزی که در ابتدا برایم عجیب بود هیچ تابلو ای جلوی در نداشت. افراد زیادی بودند و عده ای مثل من جلسه اول آمده بودند و عده ای چندین سال بود در حال فعالیت بودند. 

با آنها که صحبت می کردند میگفتند بعد از 3-6 ماه به فروش رسیدند و از مقدار سود چیزی نگفتند. خود اعضای شرکت ادعا داشتند بعد حدود یک سال افراد قراردادهای میلیونی می بندند و مطمئنا جز افراد پول دار جامعه می شوند. 

چیز دیگری که برایم جای سوال داشت ظاهر افراد هیچ شباهتی به افراد پولدار نبود، لباس و ظاهر کاملا معمولی داشتند، هم خانم بودند و هم آقا. خانمی که ماهانه سود بالای 15 میلیونی دارد (خودشان این خانم را معرفی کردند و از مقدار درآمدش به طور حدودی گفتند)، روسری ساده 20 هزار تومنی سر نمیکند؟! و افراد از شهرهای دیگر آمده بودند و یا با اتوبوس یا با ماشین های معمولی. کلا من ماشین گران قیمتی ندیدم.

چون فضای کاری در اینترنت هست و روال کاری طوری هست که هر شخص چندین سایت دارد تا تولید کننده و مشتری بیشتر با این شخص در تماس باشند با سرچ اینترنتی نتوانستم اطلاعات خوب و مطمئنی کسب کنم. 

از دوستان خواهش می کنم راهنمایی کنند چطور مطمئن شوم که این شرکت معتبر است؟


مرتبط:

کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام

راههای کسب درآمد از نت

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن تخصص خاص

معرفی شغل های پردرآمد بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی

چه جوری میتونم تو کمترین زمان بیشترین درآمد رو داشته باشم

می خوام با اینترنت درآمد کسب کنم

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟