دختری هستم که بین ٢٠-٢٥ سال، مشکلم مثل خیلی از دخترهای دیگه متاسفانه اینه که خواستگار ندارم! اما جالب اینه تا یک سال قبل کلی خواستگار داشتم اما یهو کلا قضیه کنسل شد، توی این یه سال و خردی کلا ٤-٥ نفر بودن که اصلا قضیه جدی نشده دو نفر شون هم که از طرف خانواده ی پسر منتفی شده. 

این وضعیت خیلی اعصابم رو خورد میکنه به خصوص تا یه کم چهره م ناراحت باشه پدر و مادرم سریع فکر میکنن من غصه ی ازدواج میخورم! و نگاه و حرف هاشون ترحم آمیز میشه، توی چشم های بابام یه نگرانی و غم هست که کمرم رو میشکنه، چون یه خواهر هم سن و سال خودمم دارم.

الان تو آپاراتمان خودمون تو یه واحد جدا زندگی میکنم و اکثرا تنهام تا شاهد این وضعیت نباشم از یه طرف هم روم نمیشه پیش خدا عجز و ناله کنم، شکر خدا خانوادم هم آدم های تحصیل کرده و با موقعیت خوبی هستند خدا رو شکر، سرکارم و وضع مالی مون خوبه، ان شاء الله اینم درست میشه منم دعا میکنم ولی این بی تابی بابام روانیم میکنه! تو این وضعیت اسف بار مملکت و مردم چه توقعی باید داشته باشم؟ برای عروس شدن من گوسفند و غذا و نذر و نیاز میکنن و صلوات میفرستن تا از سرشون باز شم ان شاء الله ! مثلا تو ماشین میشینیم میگه برای عروسی فلانی صلوات !

جلو هر کس و ناکسی میگه ان شاء الله عروس بشه، شاید اصلا نشد ازدواج کنم چرا اینجوری از روی جهل منو تحقیر میکنه، حتی چند وقت پیش میگفت حاضرم پسره رو ساپورت مالی کنم به شرطی که فقط بچه خوبی باشه و ظاهر درست و درمونی داشته باشه! خوبه حالا 50 ساله نیستم.

به خاطر این رفتارهای بابام تصمیم گرفتم برم پیش خانمی تا برام سفره بندازه و طالعم رو ببینه به نظرتون کارم اشتباه؟ یا بدم برای چشم زخم نذرم رو  بگیرن؟، چله ی سوره یاسین هم خوندم اما نشد الان حدیث کسا میخونم و چند تا دعا نوشتم که باید انجام بدم، نمیفهمم حکمتش چیه نمیتونم و نمیخوام ناشکری خدا رو بکنم، خواهش میکنم این شب های قدر برای دخترانی مثل من حتما دعا کنین. 

یه بار دیگه که مشکلم رو مطرح کردم از دعای خیر بچه ها حل شد به امید خدا این دفعه هم حل میشه.


مطالب مرتبط با نداشتن خواستگار :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


مرتبط با ختم، چله و ... برای ازدواج:

ختم قرآن به نیت یک ازدواج خوب

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

معرفی چند ختم برای بخت گشایی

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)