سلام

من مغازه دارم، یه ماهی میشد یکی از دخترهای همسایه مون وقتی از جلو مغازه رد میشد دائم نگاه میکرد و وقتی من متوجه نگاهش میشدم سریع نگاهش رو میدزدید، حتی وقتی تو اتوبوس از جلو مغازه رد میشد بازم نگاه میکرد، من اوایل کاری نداشتم فکر میکردم شاید از رو کنجکاوی و از این حرفاست، ولی وقتی دیدم هی تکرار میکنه کم کم منم علاقه مند شدم بهش.

رفتم بهش پیشنهاد دادم که میخوام بیشتر آشنا بشم شمارم رو دادم بهش ولی زنگ نزد، دیگه از جلو مغازه هم رد نمیشد، منم بی خیالش شدم و یه کمی هم ناراحت که بخاطر من راهش رو دور میکنه، بعد دو هفته دوباره از جلو مغازه رد میشد ولی دوباره نگاه میکرد منم نگاهش میکردم وقتی میدیدم اونه سریع تر از اون نگاهم رو میدزدیدم تا معذب نشه و از این حرف ها.

هر وقت من حواسم نبود اون نگاه میکرد وقتی متوجه میشدم سریع یه جای دیگه رو نگاه میکرد یه بارم دوباره بهش یه کم نگاه کردم دوباره راهش رو عوض کرد، ولی با این تفاوت که از جلو مغاز رد میشد ولی از اونور خیابون، حالا من موندم از این رفتار ها منظور خاصی داره یا از این هاست که دائم میخوان تو مرکز توجه باشن، اینم بگم مامانش نگو مادرم رو میشناخت، اومده به مامانم گفته بود که پسرت به دخترم شماره داده و از این حرف ها، منم قصدم آشنایی قبل از ازدواج بود، میخواستم بشناسم یه جورایی هندوانه در بسته بر ندارم.


مرتبط :

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

خانم ها، دختر همسایه داره بهم چراغ سبز نشون میده؟

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

آقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

چطور به پسر مورد علاقه چراغ سبز نشون بدیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)