سلام

من یه راهکار میخواستم از شما و دوستان

من حدود 2 ساله که ازدواج کردم. در کل زندگی خوبی داریم. گاهی دعواهایی پیش میاد که فکر کنم تو همه زندگی ها باشه. در کل به جز این موردی که میگم مشکل دیگه ای به اون صورت ندارم. من میدونم که همسرم دوستم داره و عاشقمه. اینو تو کارها و رفتارهاش میبینم و حس میکنم. اما تو ابراز احساسات شدیدا ضعیفه. تو مدت این دو سال خیلی کم شده که بهم ابراز علاقه کنه. گه گاهی پیش میاد که اونم تو شرایط خاص و بعد از کلی وقت دوری و یا مثلا حین رابطه باشه که بگه. اینم کوتاه و مختصر... باهاش صحبت که میکنم میگه" علاقه به جار زدن و گفتن نیست. این چیزها لوس بازیه. و من این سوسول بازی ها بلد نیستم. مهم عمله..." حتی اگه بخواد تو چت کردن هم بنویسه باز یه طوری میپیچونه و این منو اذیت میکنه. اوایل ازدواج یه کم بهتر بود اما الان بدتر شده. شاید باورتون نشه که تا بحال من رو عزیزم صدا نکرده... بقیه ش که بماند.

البته از لحاظ لمس و نوازش و بغل و بوسه هیچ مشکلی نداره. ولی این تا زمانی که پیشم باشه خوبه. یه مدت زمانی رو به اقتضای شغل اگه از هم دور باشیم به من این حس دست میده که دارم با داداشم یا چه میدونم همکارم چت میکنم یا صحبت میکنم و حسرت حرف های عاشقانه که بین زن و شوهرها هست تو دلم مونده. در ضمن بگم که هر دومون تحصیل کرده و درس خونده هستیم. 

این رو به آقایون میگم بدونید که همین قدر که تو زندگی مشترک جنبه رفع نیاز جنسی برای آقایون مهم هست و شاید درصدی از تمایل شون به تشکیل زندگی مشترک همینه، برای خانوم ها هم رفع نیاز عاطفی و ابراز علاقه از سمت همسرشون مهم هست و نباید فکر کنید که خودش که میدونه یا یه بار گفتم دیگه کافی هست و یا اینکه دیگه از ما گذشته و ... نیاز جنسی آقا و عاطفی خانم اگر تو کانون خانواده به بهترین شکل ارضا بشه شاید درصد زیادی از طلاق ها کم بشه ...

سوالم اینه که من باید چیکار کنم ؟


مرتبط با شوهرداری :

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)