سلام

دوستان بنده در رابطه با گرفتن دیپلم اطلاعاتی لازم دارم، متاسفانه بنا به دلایلی چند سال پیش در مقطع دبیرستان ترک تحصیل کردم و ننونستم دیپلمم رو بگیرم، اما الان نیاز دارم و نمیدونم الان شرایط مدارس شبانه چجوریه، چون سال آخر نظام قدیمه فکر کنم مدارس شبانه هم خودش سه سال طول میکشه تا پاس کنم واحد هارو.

بعضی جاها شنیدم مدرک میفروشن ولی نمیدونم باید کجا مراجعه کنم، دیپلم هنرستان و کاردانش رو منظورم نیست. حالا فقط یه راه مونده خرید دیپلم که نمیدونم به کی مراجعه کنم و قصدم خوندن دروسه تا بتونم کنکور شرکت کنم و حالا دو تا سوال پیش میاد اول اینکه چه جوری دیپلم بخرم؟ سوال دوم اینه در صورتی که دیپلم رو گرفتم میتونم کنکور ۹۹ شرکت کنم ؟ 

ممنون


بیشتر بخوانید ...

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)