سلام

دختر جوونی هستم. سابق تنهایی سفر میکردم و مثلا برای دانشگاه یا امتحان دکترا یا مصاحبه کاری یا هر چی. وقتی لازم میشد تنهایی سفر میکردم و از اینکه تنها توی هتل ها اقامت کنم هم اصلا نمی ترسیدم و باکی نداشتم، ولی راستش رو بخواید یکی دو سال اخیر احساس ناامنی زیادی میکنم نسبت به جامعه و تنها سفر کردن و حتی اگه کاری پیش بیاد ترجیح میدم با پدرم یا بالاخره یک همسفری کسی برم که نه توی راه تنها باشم و نه توی هتل. از اتفاقاتی که در هتل ها افتاده سابق نمیترسیدم و تک و توک بود اما این یکی دو سال اخیر حس ناامنی دارم به اقامت تنهایی در هتل. نظرتون چیه؟

خانم ها شما هم همینطورید؟ سابق چطور بودید مخصوصا اقامت تنهایی در هتل در شهری که مقیم بودید رو تجربه کردید؟ اون موقع ترسی نداشتید مثل من ؟ الان ترس تون زیاد شده و اعتمادتون کم شده یا نه همچنان مثل قبل هستید؟

نظر برادرهای گلم چطوره؟ دختر جوون تنهایی سفر بره و اقامت داشته باشه واسه چند شب توی هتل به لحاظ امنیتی و اینا چه دیدی دارید به این قضیه؟

ممنون میشم تجربه ها ایده ها نظرات و مشورت هاتون رو زیر پستم بذارید. چه دختر چه پسر


پیشنهاد:

چطوری دیدگاه بدم که ریشه در گذشته داره رو نسبت به مردان اصلاح کنم؟

بد بینی و ترسم از جنس مذکر بیشتر از قبل شده

چرا یک عده از دختران نسبت به مردان این قدر بد بین شدند؟

چطور نفرتم رو از جنس مرد از بین ببرم ؟

چکار کنم نسبت به مردها تنفر نداشته باشم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)