سلام خدمت دوستان گرامی 

سوال من اینه که پسری با این مشخصات برای ازدواج پیدا میشه یا نه، از نظر اخلاقی مهربون باشه، و خشن و جدی و عبوس نباشه، الکی عصبانی نشه، دست بزن نداشته باشه، و بشه راحت باهاش حرف بزنه آدم، دقیقا مثل دو تا دوست با هم درد و دل کنیم،  حوصله داشته باشه که من باهاش حرف بزنم، به هر حال میدونم مردان حرف زدن زیاد رو دوست ندارن، ولی خب در حد معمول که من انتظار دارم که فکر نمیکنم غلط باشه.

در کل میدونم آدم تو هر کاری باید تعادل رو رعایت کنه، و دوست دارم دو تایی با هم فیلم نگاه کنیم، وای چقد عالیه، من اگه همچین پسری بیاد تو زندگیم حاضرم روز تولدش براش کادو بخرم و خوشحالش کنم، و گاهی اوقات بهش گل بدم. غذای مورد علاقه ش رو درست کنم. ولی خب وصلت مثل هندونه در بسته است، از کجا میشه متوجه شد، طرف که خواستگاری میکنه این خصوصیاتی که من میخوام رو داره؟ 

خب دوستان  من خودم از نظر شخصیتی خیلی آدم مهربون و با محبتی هستم، به نظرتون مطابق با شخصیت من پسری پیدا میشه یا نه، البته فکر نمیکنم توقع سختی باشه؟


مرتبط با معیارهای ازدواج:

اولین و دومین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن سومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواج مون رو به طرف مقابل بگیم

جمع بندی معیار های ازدواج


مرتبط با بلوغ های لازم برای ازدواج:

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ فرهنگی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اقتصادی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اجتماعی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ عاطفی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوع ذهنی یا فکری یا عقلی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اقتصادی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اخلاقی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ جنسی


معرفی انواع کفویت های لازم برای ازدواج :

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اعتقادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ادراکی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت فرهنگی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ظاهری

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت شخصیتی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)