سلام و هزاران درود بر خوانندگان خاموش و روشن خانواده برتر

حال دل تون خوب هست که ان شاء الله ؟! منِ نوعی، مخلص و دوستدار همه ی هم وطن های جانم هستم. امید که گل لب تون همیشه شکفته و خندون باشه. دوستان یه موضوعی رو میخوام طرح کنم که توی راهروها و غرفه های نمایشگاه کتاب تهران در مصلا عین دیلم توی مخم فرو می رفت و بد ندیدم که اینجا مطرحش کنم و جویای نظر شما شازده دختر و پسرا هم بشم. 

شاید برای شما مسخره و جوابش بدیهی به نظر برسه ولی برای من جالب توجهه. راستش من تا همین چند ماه پیش آدم سر به زیری بودم، یعنی وقتی کوچه و خیابون رو گز می کردم همیشه سرم بنا به عادت مالوفم توی خشتکم! جا خوش می کرد! این عادت از زمانی همرام شد که ده سال پیش بنا به اقتضای جو روانی نوجوانی توی یه دوره ی بخصوص زمانی، خیر سرم زدم توی عرفان و ریاضت و کف نفس و کنترل حظ بصر از زیبایی های پستی ها و برجستگی های اندام خانم ها توی خیابون و مترو و ...! 

اون موقع ها برای اینکه  قلاب چشمام به خوشگلی های دختر جماعت نگیره همیشه سرم رو توی معابر و کلا اجتماع پایین می گرفتم طوری که زاویه ی بین سر و بدنم همیشه قائمه بود! این خط و مشی رو داشتم تا اینکه اخیرا به مرور زمان متوجه انحراف مهره های گردنم شدم و بعد از مراجعه به اورتوپد دستور گرفتم که باید به کمک گردنبند طبی این نقص فیزیکی رو برطرف و با سری افراشته راه برم!

اینا رو به عنوان مقدمه گفتم تا برسم به اصل مطلب که خدمت تون الان عرض می کنم. راستش این دو سه روزی که رفتم نمایشگاه، به جبر گردنبند طبی م، سرم مثل شتر مرغ شق و رق و صاف بود و همین مساله باعث می شد ناچاراً حین گشتن و کند و کاو غرفه ها چشمم به جمال جمیل دخترهای پر افتخار! سرزمینم روشن بشه و اندر کف زیبایی مبهوت کننده کسر قابل توجهی از این اجناس آس و به اصطلاح پلنگ ها و داف ها قرار بگیرم!!! انگاری توی یه مزون چند هزار متر مربعی راه می رفتم. 

الان حقیقتاً برام سواله که اینا واقعاً همین جوری که خوشگلی قاب چهره شون رو به صغیر و کبیر و پیر و جوون عرضه می کنن زیبا هستن یا نه ؟! این زیبایی و لطافت و ملاحت چهره شون اورجیناله یا اینکه تصنعی و ناشی از ساعت ها بتونه کاری و صافکاری و استعمال لوازم آرایشی هست؟! واقعا دوست دارم واقعیت رو بدونم. 

چون خانم های دور و اطراف من از مادر و خواهرام و خاله و عمه اهل آرایش نیستن و نهایتاً از ضد آفتاب استفاده می کنن که اونم در دایره ی شمول مواد آرایشی قرار نمیگیره و کلهم قیافه های معمولی دارن، به همین دلیل من توی اطرافم سوژه و مورد خاصی ندارم که بتونم ورژن از خواب بیدار شده یا از حموم در اومده اش رو با ورژن بزک کرده و سرخاب سفیداب کرده اش قیاس کنم! خیلی دوست دارم همون دهها دختر ساحره ی خوش تراشی که توی مصلا دلم رو با تریلی بردن رو یه صبح جمعه ساعت 10 توی رخت خواب وقتی دارن پشت شون رو میخارونن و ترشحات چشم شون رو با گوشه آستین شون پاک می کنن و دست تو کمند موهای ژولیده شون می کنن ببینم تا بدونم واقعاً اون جا هم اون جوری گوگولی و مامانی هستن یا نه؟!! 

دوستان عزیز مخصوصاً داداش ها من رو شماتت نکنن که داداش شما زیادی تو کف بودی معمر قذافی رو فوزیه زن محمد رضا شاه می دیدی!!! نه داداش جان انصافاً بعضی از این خانم ها کیس ها و ورق هایی بودن که امثال ... باید بهشون "قربه الی الله" اقتدا می کردن !!! 

حالا هم از شما آبجی ها و داداش ها میخوام نظرتون رو بگید تا چه حد زیبایی خانم هایی که توی کوی و برزن بالا و پایین می کنن اصالت و واقعیت داره؟ خانم ها خواهشاً به دور از تعصب نظرشون رو بگن. من خودم به ماجرا یه کم بدبینم احساس می کنم همین هایی که دیدم و ازم دلبری کردن اگر یه دستمال مرطوب رو صورت شون کشیده بشه از این هلویی که هستن به لولو تقلیل جایگاه پیدا میکنن؛ البته بلا نسبت خانم های عزیز! قصد جسارت ندارم ولی واژه ی بهتر و رساتری پیدا نکردم! به نظرم اگر چنین فرضیه ای صحت داشته باشه این خانم ها موعد ازدواج شون که سر برسه به اون خواستگار نگون بخت شون خیانت می کنن. 

ساختن این چهره ی خوش ترکیب مصنوعی مصداق اتم و تمام غش در معامله ست!!! الحق، لازمه آقایونی که بنای ازدواج و تاهل دارن کیس مورد نظرشون رو در جلسات اولیه حتماً بعد از حمام رویت بفرمایند تا محلی برای چون و چرای احتمالی باقی نمونه که آقا داماد بعد از طی اون شب خوش کذایی و انجام غسل واجب، یک دفعه به جای شیما خانم با آقا حشمت رو به رو نشه!!! (اسامی شیما و حشمت در عالم واقع واقعیت ندارند!)

سلامتی و سایه تون مستدام 


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)