سلام

از خانم ها و دختران عزیز با تجربه کمک میخوام

دوستان من به طور ژنتیکی لب  تیره ای دارم! (متاسفانه) از طب سنتی و این دستورات گیاهی استفاده کردم بی اثر بوده، در نهایت به من گفتن موضوع شما به ژن ربط داره برو دنبال لیزر و اینا، شاید با لیزر بشه . لیزر و این ها رو که اینقدر پول ندارم فعلا.

در استفاده از رژ لب هم دچار مشکلم مخصوصا توی جمع، حالا تنهایی بیخیال. مثلا وقتی میریم بیرون با دوستان رستوران، کافیه غذا بخورم همه ش میره، یا اینکه میخوام روبوسی کنم همش به طرف مقابل میچسبه که ضایع است. چکار کنم و چطوری رژ بزنم و از چی استقاده کنم که هم لبم رو طبیعی نشون بده و خوشرنگ، تو ذوق نزنه و تابلو نباشه، هم اینکه این مشکلات رو نداشته باشم. نمیدونم برخی دخترا چه جوری رژ میزنن که هم لب شون خوشرنگه هم اصلا معلوم نمیشه رژ زدن و هم توی خوردن و روبوسی دچار مشکل نمیشن.

جدیدا میرم سر کار و خوب باز این شده معضلی برام. دنبال راهکارم، نمیخوام یک ماتیک ضایع بزنم که مشخص باشه و یه ذره در اثر برخورد مالیده شه ،ولی نمیخوام با این لبهای ضایع باشم، جریان این رژ لب های 24 ساعته چیه؟ از اون ور هم نمیخوام زیاد استفاده کنم، چون سرب داره ولی خوب توی برخی مجالس و موقعیت ها لازمه . سردرگمم

دوستان شما از مارک چه رژ لبی استفاده میکنید و چه جوری و چه نکته های دارید به منم بگید خدا خیرتون بده 

فقط دستور گیاهی ندین که همه رو از حفظم و بی اثر بوده . 

ممنون


مرتبط:

من علاقه خیلی زیادی به رژ لب پیدا کردم

از کجا بفهمم رژی که می زنم جلب توجه میکنه یا نه ؟

از کجا بفهمم رژی که زدم جلب توجه میکنه یا نه ؟