سلام

۲۸ سالمه و چند ماهه عقد کردم، مشکل من سخت گیری بیش از حد خانواده خانومم و اینکه نمیذارن عروسی مون رو زودتر بگیریم هستش. من و همسرم راه مون از هم دوره و یک ساعت فاصله داریم. پدر و مادرش زیاد راضی نیستن که من یا خانوادم بریم و الان یک ماهه هم دیگه رو ندیدیم. البته نمیگن ولی از رفتارشون معلومه، وقت هایی هم که اون جا هستیم بهش اجازه نمیدن بیاد پیش ما بشینه و بیشتر از چند دقیقه نمیاد.

وقتی هم بهش میگم چرا نمیای هر بار یه بهونه ای میاره، البته بهش نگفتم خانوادت راضی نیستن ولی میدونم که اونان که هی بهش میگن نری بشینی پیش شون زشته، کلا ما با هم تنها نبودیم و تنهایی هیچ جا نرفتیم، فقط تلفنی با هم حرف میزنیم.

خودش گهگاه میگه دوست دارم با هم بریم ولی پدر مادرم سختگیرن، حالا همه اینا یه طرف مشکل دیگه ای که هست اینه که پدر زن و مادر زنم نمیذارن زودتر مراسم رو بگیریم، بهونه شون هم اینه چون کشاورزی دارن و به کمک دخترشون احتیاج دارن تا پاییز اجازه عروسی نمیدن و هر چقدر هم بهشون اصرار کردیم مراسم رو برگزار کنیم بی فایده بود. 

فقط بعد از عقد بود که وقتی گفتیم میخوایم عروسی بگیریم مخالفت کردن قبلش یه کلمه هم نگفته بودن. به نظرتون با این بلاتکلیفی چه کنم؟ آیا درسته ازشون شکایت کنم؟ چون واقعا حالم از پدر زن و مادر زنم بهم میخوره، بخاطر سختگیری ها و دیر انداختن مراسم مون. جوری که خانومم فهمیده.

دقیقا حال یه زندانی رو دارم که قراره بوده امروز آزاد بشه ولی بهش بگن یه سال به حبست اضافه شد. به نظرتون چیکار کنم ؟ چون حرف خوش جواب نمیده تنها راه شکایت کردنه.


مرتبط:

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)