سلام 

من 25 سالمه  قصد دارم در سن 27 سالگی یعنی 2 سال دیگه ازدواج کنم، خونه دارم مال خودمه، 50 متره، ماشین هم یه 206 تیپ 5 دارم، شغل هم کارمند شرکت ارتباطات زیرساخت هستم، ماهی 3-4 تومن حقوقمه، لیسانس برق شبکه های انتقال توزیع دارم، سربازی هم رفتم.

ولی یه مسئله ای هست که خیلی داره آزارم میده، اونم اینکه میترسم تا آخر عمرم مجرد و تنها بمونم، به نظرتون با این شرایطی که دارم کسی با من ازدواج میکنه ؟

دلیل اینکه نگرانم مجرد بمونم اینه که من حدود 6 ماه پیش برای اولین بار تو عمرم  با یه دختر 21 ساله اشنا شدم (قبل از این تا حالا تجربه رابطه با جنس مخالف رو نداشتم) همه شرایطم رو بهش گفتم اولش قبول کرد و گفت برای من مادیات اهمیتی نداره از این حرف ها، 2 ماه بعد بهم گفت که مادرش میگه خونه باید حداقل 60 متر باشه یعنی سر 10 متر اختلاف خونه همه چی بهم خورد، از اون به بعد من همین یه ذره اعتماد به نفسی هم که قبلا داشتم از بین رفت و یه جورایی احساس میکنم همه دخترا اینجورین و با شراط من کنار نمیان و من یه آدم کاملا ناتوان در امر ازدواج و ارتباط با جنس مخالفم . 

اینم بگم من از لحاظ عاطفی و روانی و جنسی مخصوصا روانی و عاطفی به ازدواج نیاز دارم چون خیلی احساس تنهایی میکنم تو فامیل ما یه پسری هست دقیقا همسن منه هنوز سربازی نرفته خونه نداره شغل درست حسابی هم نداره ولی ازدواج کرده با یه دختر 28 ساله دختره مهریش 1 سکه است یعنی اخر خوش شانسی سر این قضیه حس حسادتو نفرت به این ادم پیدا کردم و یه جورایی نسب به همه متاهل ها دست خودم نیست همین قضیه داره آزارم میده، مشکل روانی پیدا کردم هی از مادرم میپرسم که ایا من میتونم ازدواج کنم اونم میگه 100 درصد و من بهت قول میدم، برات زن بگیرم و از این حرف ها، حتی کارم به روانپزشک و قرص فلوکستین رسید ولی فایده ای نداشت وسواس فکری پیدا کردم که تا آخر عمرم مجرد بمونم، دلیل اینکه میگم 2 سال دیگه برای اینه که یه ذره پس انداز جمع کنم برای مراسم عروسی و خرج و مخارج یعنی مادرم میگه. 

ممنون میشم راهنماییم کنید

 

 

مرتبط :

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)