سلام عزیزان 

پیشاپیش عیدتون مبارک ...

من چند تا سوال دارم در مورد یه سفر نوروزی. ممنون میشم شرکت کنید و نظر بدین.

ما 3 نفریم و مجردیم (خانواده نیستیم) تصمیم گرفتیم امسال سفر داخلی بریم. 7 و یا 8 م میخوایم از تبریز حرکت کنیم سمت جنوب ایران و مقصد اصلی مون چابهار، قشم، لرستان و بندرعباس هست... و دیگه اینکه حدودا دو هفته و لازمم شد بیشتر میخوایم بمونیم . میخوایم کرمانشاه هم ببینیم اگه زمان و هزینه اجازه بده 

حالا سوال:

آیا ترافیک این شهرها هم اندازه  شهرهای شمالی تو ایام تعطیلات وحشتناک و طولانیه؟ ما هتل رزرو نکردیم .

خونه مناسب بخوایم  تو چابهار و قشم و لرستان  شبی چقدر میگیرن ؟ منظورم از مناسب ؟ تمیز و امن بودنه همین، چون فقط برای خواب و دوش گرفتن  میایم خونه  و نیاز نیست حتما بزرگ و لوکس باشه .

من فقط دنبال پارچه های محلی و یه نوع سوزن دوزی های رنگارنگ هستم برای خرید . غیر از نمایشگاه ها و پاساژ های لوکس ،کجا میتونم با قیمت خوب خرید کنم؟ چون معمولا میبینی داخل شهر یه فروشگاه های ارزونتر هستن که فقط خود محلی ها میشناسن و غریبه ها ازش بی خبرن .

خلاصه آدرس جایی بدین که بشه ارزون و فله پارچه خرید ! و زیرانداز و لوازم حصیری هم میخوام . کدوم شهر به نظرتون بیشتر بمونیم و کدوم شهر رو کمتر؟ و اولویت با کدوم یکی باشه ؟ و سوال آخر این که نفری 8 تومن کافیه؟ برای تو راه و خرید پارچه و ظروف خاص اون شهرها ؟ هر چی میدونین بگین.

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفریح با ایران گردی (۲ مطلب مشابه)