سلام خوبین 

من پسری هستم ۲۴ ساله و خانوادم میخوان که با دختری که ۱۶ سال داره نامزد بشم، من که میبینم اون دختر هنوز خیلی سنش کمه ولی از لحاظ قد و قامت خوبه، خیلی اخلاق خوبی داره، در ضمن پدر و مادر اش هم خیلی خوبن ولی خودم هیچ حسی بهش ندارم، چون هنوز به سنی نرسیده که حسی داشته باشم، ولی اگه قبول کنه خودش میتونم دو سال صبر کنم تا به سن قانونی برسه که در اون صورت مطمئنا همسر خیلی خوبی میشه، چون هم باهوشه، هم مهربان و هم زحمت کش و درس خوان.  

من اصلا چه کار کنم؟ آیا منتظرش بمونم یا بهتره دنبال کسی که تفاوت سنی کمی با من داشته باشه باشم، وضع مالی ام هم خیلی خوبه ، در حالی که هیچ جذابیتی هم برایم نداره بازم خانواده اصرار به این وصلت دارن، ولی اگر من نخوام هیچ کاری نمیشه و در بین قوم خودم هیچ دختری رو خوشم نمیاد یعنی غیر از اون ممکن با دختری بیگانه ازدواج کنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) ازدواج با دختر زیر 18 سال (۱ مطلب مشابه)