سلام به همه 

من داشتم توی پست های خانواده برتر نگاه میکردم در مورد پول پرستی دختران و ...

یه دختر خانوم گفته بودند من به پسری میگم پولدار که یه خونه 110 متری با ماشین 50 60 میلیونی داشته باشه با حقوق ماهی 4 5 میلیون ...، از نظر من چنین کسی پولدار نیست واقعا فقط زندگی خوبی داره و حق میدم به دختری که بین خواستگاراش با شرایط اخلاقی مشابه انتخابش کنی .  

به نظر من دختری پول پرسته که بین همون موردی که گفتم زندگی خوبی داره و اخلاق خوب ، بیاد یه آدمی رو با کلی خونه، مغازه و ماشین مدل بالا مثل مازراتی و ... انتخاب کنه و همچنین به اخلاق طرفش هم دیگه نگاه نکنه وقتی پولش رو دید ...

نظر شما چیه ؟ از نظر شما پسر پولدار دقیقا وضع  مالیش چجوریه ؟


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)