سلام

من خودم متاهلم و وضعمون بد نیست، ولی خانواده پدرم درآمدشون ثابته. تا سال پیش همه چی خوب بود... حداقل از الان بهتر بود ... ، ولی الان که به برکت مسئولین همه چی گرون شده، همون اول ماه پولشون تموم میشه، اونم فقط خرید مایحتاج ضروری ... . 

برادرم فوت شده و یه دختر داره. پدرمم یک چشمش کاملا بیناییش رو از دست داده و از کار افتاده ست ، 4 نفرن ، دلم میسوزه وقتی میبینم حتی نمیتونن میوه بخرن. واقعا متاسفم

هر بار برم خونه مامانم سعی میکنم خوراکی ببرم براشون، میوه و این ها هم مهمونی باشه ،سعی میکنم نخورم و زیاد نرم خونه شون تا فشار نیاد بهشون، فکرش رو نمیکردم روزی پدر و مادر من که سطح بالا بودن اینطور گرفتار و محتاج بشن. سال قبل از مدرسه خواهرم خواستن یه چند قلم مواد ضروری بدن که اون موقع وضعشون خوب بود مادرم گقت احتیاجی نداریم ... ولی الان ...

میخوام ببینم میشه دوباره درخواست داد که کمک کنن ... ، جایی هست که خانوادم ثبت نام کنن تا کمکی بهشون شه... یا برادر زاده م رو کجا میشه معرفی کرد ؟ این طرح محسنین و چطور میشه ثبت نام کرد ؟

وضع ما هم انقدری خوب نیست که بتونم کمک کنم، فقط اگه بتونم پول قرض میدم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)