سلام 

من در مورد شیوه استفاده از جعبه لایتنر میخواستم بپرسم چون شنیدم خیلی موثره، خب من بلد نیستم اصلا چطوری استفاده کنم ؟

شنیده بودم مطالب رو میبره از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت. من همه ش مطالب رو فراموش میکنم ، اعصابم کلا به هم میریزه که چرا این طوریم، از هم کلاسیم تو مدرسه پرسیده بودم گفتم چیکار میکنی  مطالب تو ذهنت میره به منم یاد بده گفت من از جعبه لایتنر استفاده میکنم بعد گفتم چطوری هستش نحوه استفاده اش ،بعدش دختره مغرور از خود راضی گفت فقط من میخوام حرف اول و آخر باشم. تو کلاس معلم ها فقط و فقط از من نعریف کنن پس به تو و بقیه یاد نمیدم!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)