با سلام

من خانم مجرد 29 ساله ای هستم، متاسفانه برادری دارم که 32 سالشونه و مطلقه ( نمیدونم این واژه برای مذکر صدق میکنه یا نه ) هست ولی متاسفانه آدم فاسدیه، یعنی اهل دختر بازی و روابط نامشروع هست، خیلی باهاش حرف زدم از بهشت و دوزخ و عذاب وعده داده شده و صبوری در قرآن گفتم آیه هایی براش خوندم. 

اما متاسفانه هیچ چیزی در ایشون کار ساز نیست ، میدونم هدایت ایشون خیلی سخته ولی حداقل حداقل میتونم ایشون رو به تامل وادار کنم، ایشون شهر دیگری مجردی زندگی میکنند ولی زیاد به منزل پدری سر میزنه. روی سخنم با افراد مذهبی هست خودم فکر میکنم بهتر بهش محبت کنم به نظرتون چگونه جلبش کنم ؟

مثلا فکر میکنم براش هدیه بفرستم، یک جلد کتاب مذهبی، ولی اون کتاب چی باشه که وقتی دید جذبش بشه ورق بزنه بخونه جالب باشه؟

میخوام این کتاب راه گشا باشه میدونم قرآن کامل ترین کتابه ولی خودتون میدونید ایشون قرآن رو فوقش ببوسه در جای امنی بذاره و نمیخونه چه برسه ترجمه .

شما چه کتاب پیشنهاد میدید؟ و این که چه هدیه ای در کنار کتاب بفرستم؟ چه نوشته ای کلا هر ایده ای دارید بگید

ممنون از همه تون رستگار دو عالم باشید نظرات همه تون رو با اشتیاق میخونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) معرفی کتاب (۵۸ مطلب مشابه)