سلام دوستان

بچه ها یه چیزی منو به خودش مشغول کرده، الان میگم فکر نکنین که عاشق شدم یا ازش خوشم اومده ها، نه اصلا همچین فکری نکنین. فقط میخوام دلیل رفتارهاش رو بدونم. فقط همین. چون واقعا برام سوال شده.

یه پسری هست تو فامیل مون که فامیل دورمون میشه. یه بار رفته بودیم خونه خواهرش، اونم اونجا بود و روبروی من نشسته بود، یه ذره نشست و دستش رو جوری گذاشت رو صورتش که انگار خوابش میاد و کوسن رو گذاشت تو دلش و یه کمی لم داد رو مبل. بعد پا شد رفت تو اتاق. چند دقیقه که ما اون جا بودیم دیگه نیومد بیرون تا وقتی که ما دم در داشتیم خداحافظی میکردیم، دیدم که از اتاق اومد بیرون و یه نگاه به ما کرد و رفت تو آشپزخونه.

یه بارم عروسی خواهرش بود، عروس کشون رفته بودیم و از ماشین هامون همگی پیاده شده بودیم. من سردم شده بود میخواستم برم زودتر از بقیه تو ماشین، عروس کشون هم کم کم داشت تموم میشد تا بریم خونه عروس. همین طور که داشتم میرفتم، اونم با ۲ متر فاصله داشت از کنارم میرفت تا بره اونم تو ماشین شون. ولی تا منو دید دیگه به مسیرش ادامه نداد و برگشت و نرفت تو ماشین. 

بعد همون موقع مامانم منو از پشت صدا کرد که بیام با پسرعمو و زنش عکس بگیرم. منم رفتم تا عکس بگیرم. یهو دیدم همون پسره بدو بدو داره میره تو ماشین !!!

یادمه یه بار داشتیم همگی سلام احوال پرسی میکردیم. یه بار سلامش کردم ولی جوابم رو نداد. منم دیگه سلامش نکردم. یه بارم رفتیم خونه شون، دم ورودی در درشون من داشتم میرفتم تو خونه و اون داشت میرفت سمت در ورودی، منم واسه اینکه جواب سلامم رو اون دفعه نداد، تو چشماش نگاه کردم ( اونم داشت نگاه میکرد ) و سلامش نکردم وخودم نگاهم رو بهش قطع کردم.

خوبش کردم. بگم چرا؟ چون رفتارهاش خیلی زشته، فکر میکنم یه جوری داره بی احترامی میکنه. واقعا دلیل این رفتاراش چیه؟ من که دختر باوقاریم، سبک و جلف نیستم. این در مورد من چی فکر کرده واقعا ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)