سلام 

من یک دختری هستم که از لباس های خانمانه خیلی خوشم میاد، یعنی سلیقه م یه جوریه که دوست دارم لباس هام شدیدا دخترونگی و زنانگی داشته باشن، و از لباس هایی که اسپورتن یا زنونگی کمی دارن زیاد خوشم نمیاد، از کت و دامن و کت و شلوار و مانتو شلوار و اینجور چیزها هم همین طور .

من عاشق دامن هستم، ولی متاسفانه تو فرهنگ ما نمیشه تو خیابون دامن پوشید، منظورم دامن کوتاه و بی حجابی نیست ، کی گفته حجاب فقط با مانتو شلوار رعایت میشه ؟ ، چرا طراحان مد کشور ما اینقدر بی سلیقه عمل می کنند، چرا ما مدل های لباس مخصوص خودمون نداریم؟ 

طراحان لباس کشور ما فقط بلدن همون مانتوهای معمولی رو یقه و جیب و سرآستینش چهار تا گلدوزی کار کنن، بعد اسمشم میذارن طراحی لباس، من الان میخوام برا عیدم لباس بگیرم نمیدونم چی بخرم، دیگه حالم از این مانتو شلوارای تکراری به هم میخوره، چرا طراحان لباس ما یه چیز متفاوت رو مد نمیکنن ؟ مثلا دامن پوشیدن تو خیابون چرا واسه دخترا مد نمیشه ؟

دلم میخواد، یه دامن کلوش و بلند بپوشم، از این ها که از بالا تنگه به تدریج رو به پایین که میاد خیلی نامحسوس گشاد میشه، از این ها که پایینش خیلی پرچینه و موقع راه رفتن خیلی خوشگل میشن، دوست دارم دامنم جنس پارچش لخت باشه ، رنگشم یا گلبهی باشه یا رنگ بدن، بعدش با کفش باله رنگ پا یا گلبهی بپوشمش، دامنمم بلندیش یه جوری باشه که مچ پام پیدا باشه ، بعد کنارش یه شومیز سفید کوتاه بپوشم، روسریمم یه جوری بپوشم که دور گردن پیچیده بشه، رنگشم با دامنم ست باشه 

حالا این یه مثاله ، هزاران مدل متنوع ما میتونیم داشته باشیم، ولی چسبیدیم به این مانتو شلوارهای ... ، راهنماییم کنید برا عید چی بخرم ؟ از شلوار تنگ خسته شدم ، به نظرتون دامن شلواری جین بخرم ؟ یا شلوار جین دمپاکش خوبه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)