سلام به تموم خانواده برتری ها

من ۱۸ سالمه و قصد دارم تابستون یک کانال آشپزی و شیرینی و دسر و ژله درست کنم. الانم دارم تموم چیزهای مختلفی رو که بلدم رو درست میکنم و ازش عکس میگیرم تا وقتی تابستون شد سریع یه کانال درست کنم.

میخواستم ببینم واسه این کار مجوز و این ها نمیخواد ؟! آیا ازش استقبال میشه ؟ من این کار رو اول واسه کسب مهارت و هنر و دوم واسه کسب درآمد میخوام انجام بدم. البته مامانمم چیزهایی که جالب باشه رو درست میکنه تا عکس اون ها رو هم بگذارم. کلا تا حالا خیلی سلیقه به خرج دادم. و به این کارم علاقه دارم .

به نظرتون خوبه؟ البته من آدمی نیستم که فقط آرزو کنم، آدمی هستم که در کنار هدف هام تلاش میکنم.


طرز تهیه انواع ژله:

طرز تهیه ژله لوله ای ( ژله در قوطی)

طرز تهیه ژله بستنی

طرز تهیه ژله تزریقی

از کانال آشپزی، شیرینی، دسر و ژله استقبال میشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) اشتغال در خانه (۱۰ مطلب مشابه)