سلام به اعضای خانواده ی برتر

من امسال پرستاری خودگردان ایرانشهر قبول شدم و باید ترم بهمن برم دانشگاه، مادرم دوست داره که من بخونم و مثلا همین پرستاری رو دانشگاه دولتی بیارم از طرفی پدرم و بقیه میگن برو دانشگاه شاید سال دیگه همینم نیاری، از طرفی پدرم میگه پولش زیاد هست (حدودا برای شروع ترمی 7 تومنه ) ولی من مجبورم و میدم چون تو به خودت اعتماد نداری که بشینی پشت کنکور.

منم میخوام برای اینکه به خانوادم فشار نیاد بشینم بخونم ولی از طرفی میترسم ساله دیگه قبول نشم و دو دل هستم، از طرفی هم میگم پرستاری آزاد با دولتی خیلی فرقی نداره فقط بحث پولشه و من دارم خودم رو بک سال یا یک ترم عقب میندازم .

من ریاضی و فیزیکم ضعیفه و نمیتونم درصد بالایی روشون حساب کنم ولی به زیست، شیمی، دینی و عربی علاقه دارم و درصد های این درس هام به جز شیمی تو کنکور متوسط بود تقریبا ، حالا به نظر شما دوستان چکار کنم ؟ برم دانشگاه با بشینم بخونم برای کنکور ؟

خیلی ذهنم درگیره، راستی کسی تا حالا از دانشگاه آزاد به ملی انتقالی گرفته؟ ( تو سایتی نوشته بود) آیا همچین چیزی هست؟

آیا تو دانشگاه آزاد میشه انتقالی گرفت ( من هیچ شرطی ندارم ) منظورم از طریق بند جدول همترازی ؟

آیا از یک دانشگاه که پایین تره میشه به یک دانشگاه که بالاتره انتقال گرفت و رفت ؟ ( تو جدول همترازی منظورمه )

ممنون از نظرات شما دوستان و ببخشید اگه طولانی شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)