سلام

من یک دوستی دارم که خود آزاری و دیگر آزاری داره. نمیدونم چطور باید باهاش برخورد کنم. چند وقتی هست خونه ی ما مهمان هم شده و من که بزرگواری میکنم و میگم اشکالی نداره و بهتره که هتل نره باید آزارهای ایشون رو هم تحمل میکنم.

یعنی ایشون یه کم مشکل روانی دارند. نمیدونم چه برخوردی با ایشون داشته باشم. ضمنا ایشون توی این شهری که ما هستیم می تونن پیش همسرشون و خانوادش هم برن. ولی اون جا نمیرن. همسرشون هم خیلی  از دست شون شاکی بود. مهمان هستن اما توی زندگی شخصی ما دخالت میکنند.

من نمیخوام دوستم رو ناراحت کنم اما با رفتارهاشون به من این رو می فهمونن که بهشون بگم برای همیشه برن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)