سلام  خدمت همه دوستان

دوستان من یه سوال از خدمت تون داشتم که به شدت فکرم رو درگیر کرده جوری که قلبم درد میگیره وقتی بهش فکر میکنم . 

دوستان من دختر هستم .. چند وقت پیش یکی از اقوام خیلی نزدیک ما برای خواستگاریم اومد البته چند ساله مطرح بود که منم دورادور جواب رد داده بودم به دلایل مختلف. ایشون خیلی پسر مثبت و خوبی هستند.

دوستان مشکل من اینه، ایشون رو نمی تونم بعنوان همسر قبول کنم و احساس میکنم برادرم هستن ... چند وقت پیش قبول کردم بیان خواستگاری ، گفتم شاید نظرم عوض شه که اون حس بیشتر تشدید شد در من.

حالا اون آقا خیلی ابراز علاقه میکنن و خیلی از فامیل رو واسطه میکنن که این باعث تنفر بیشتر من میشه ... نمی دونم ایتجا کسی هست منو درک کنه که انگار اون شخص خواستگار مثل برادره و اصلا نمی تونم تصور کنم همسرم باشه ، شب و روزم شده گریه ‌... 

من دختر پر رویی نیستم که بتونم حسم رو بگم بهشون و بگم نمی تونم به چشم همسر به ایشون نگاه کنم. دوستان من هم داغ عزیز دیدم هم داغ عشق یک طرفه کشیدم، من واقعا دوست ندارم اون آقا پسر اذیت بشه و عشق یک طرفه رو تحمل کنه . 

من مجبور شدم ایشون رو بلاک کنم که ایشون امیدوار نشن به جواب مثبت من و بیشتر علاقه مند نشن... حالا سوالم ازتون اینه ممکنه عشق یکطرفه ی ایشون به من برای من کارما داشته باشه و خدا ازم ناراحت بشه ؟ ممکنه آه ایشون منو بگیره ؟ به خداوندی خدا نمی تونم قبولش کنم، انگار وقتی کسی اونو میگه استغفرالله پیشنهاد میده با برادرم مزدوج شم ... بخدا سخته برام ، ... شب و روزم شده گریه .  

گاهی که فامیل زنگ میزنن به شدت بهم میریزم و تا خود صبح ناله و زاری میکنم.. انگار میخوان منو بندازن سیاه چال، دوستان لطفا اگه تحربه ای دارین برام بگین . 

همش میترسم ناراحتی ایشون و عشق یکطرفه شون برای من کارما داشته باشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)