سلام دوستان 

جریان این استیکر بوس هایی که مردان و زنان همکار، آشنا و دوست خانوادگی از نوع  متاهل یا مجردش برای هم میفرستن چیه ؟

آقا یعنی من تو اینستاگرام میبینم خانوم متاهل واسه همکارش برای احترام و تعریف ته اش بوس میفرسته، یا آقایی با خانمش و دوستش با خانمش رفتن سفر بعد در حین صحبت اون آقای متاهل برای خانم دوستش بوس میفرسته، خیلی هم با هم خوش هستند همسران هیچ مشکلی ندارند!

یا من خیلی متعصب ام یا اینا زیادی روشنفکر، نمیدونم اصلا چرا اینجور شده ؟ میدونم سبک زندگی هر کس به خودش مربوطه و نباید فضولی کنم ولی این حرکات از افراد شناخته شده در فضای صفحه عمومی شون انجام میشه و برای منی که خیلی تو فاز مذهب هم نیستم هم و سوال برانگیز شده . 

یعنی همون خارجیش و غربی هم اگر کسی به همسرش بوس بفرسته خوب بهش برمیخوره دیگه، آیا این داره یک چیزهایی که قبلا نبوده رو  رواج میده ، آیا تفکر مردم عوض شده ؟ یا من غیر طبیعی هستم ؟

بابا، پدربزرگ و ماردبزرگم و خانواده منم کلا تو فاز مذهب نیستن، از زمان خودشون تا الان تو مجالس مختلط بودن، خجاب هم پایند نبودن، اما نهایت ارتباط شون با جنس مخالف در حضور همسرشون دیگه دست دادن بوده اونم برای احترام و سلام .

حالا اینکه بوس میفرستن رو موندم نمیتونم هضم کنم، یعنی تو واقعیت هم ممکنه جلو هم همو ببوسن ؟ من حتی اگه بی مذهب ترین آدم دنیا باشم بازم بدم میاد همسرم برای کسی بوس بفرسته یا کسی براش بوس بفرسته ، درسته استیکره اما خوب استیکر هم حالات روحی رو نمایش میده دیگه . به نظرتون غیر طبیعی هستم؟ 


مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)