سلام و وقت بخیر خدمت کاربران گرامی 

سوالی که دارم در مورد گوشت های منجمد وارداتی هست . 

همان طور که مطلعید ، بعد از گذشت دوران دولت های نهم و دهم که گوشت منجمد توزیع می شد ، مجدد مثل اینکه این قضیه با حدت و شدت بیشتری رواج یافته . و گاهی دیده میشه که قیمت یک کیلو گوشت ( طلای خوردنی ) صد و ده هزار تومن در بازار آزاد هست اما همون مقدار در صفوف مربوطه، بیست و نه هزار تومن !

و مردم هم ناچار از ساعات اولیه ، به صف شده و از کار خود می زنند تا خرده گوشتی تحویل اهل و عیال با شرمندگی تمام بدهند و دیده شده در این صفوف دعوا ها صورت می گیرد !

خوب شبهاتی پیش میاد که آیا این گوشت ها واقعا حلال هستند ؟ آیا گوشت گاو و گوسفند هستند ؟ اصلا بر فرض گوشت گاو و گوسفند باشد ، نحوه ذبح شون مطابق شرع بوده یا نه ؟! و به طور کل آیا از کیفیت بهداشتی ، و اعتماد عمومی نزد مردم برخور دار هستند ؟

چگونه می شود یک فرد گوشتِ کیلویی صد و خرده ای را به قیمت کیلویی بیست و نه هزار تومن تهیه کند ؟ و آیا مسئولان زحمت کش کشور مان در این باره اطلاع رسانی کافی کرده اند ؟

تجربیات واقعی خودتون رو به صورت مستدل در این باره اطلاع رسانی کنید، باور کنید قصدم بحث سیاسی نیست، چون گاهی وقت ها همه چیز تقصیر سیاستمدارها نیست ، مثلا از اون جا که دامداران کشور ما همه شون آدم های خیلی خوبی هستن ، حاضرن برای دو تومن سود بیشتر گوشت رو به دلال صادر کننده بفروشند . پس بعضی از مردم ما از یه سری مسئولان به مراتب بدتر هم هستند .  

الان بحث ، بحث سلامت مردم هست . بنده تحقیقاتی کردم و اخبار ضد و نقیضی به گوشم خورده خواستم از طریق این وبلاگ آزاد ، از نظریات شما عزیزان هم مطلع بشم و بشیم، هر چند مطلع هم بشیم در اصل قضیه ( خریدن یا نخریدن ) تفاوتی ایجاد نمی کنه . 

پ . ن : خواهشا اگه اون تعداد نظری ندارن دوباره نیان بحث رای به روحانی و لیبرال رو وسط نکشند . 

و در صورتی که خواستن بحث لیبرال رو وسط بکشن ابتدا تعریف کامل از لیبرال ارائه بدن ، سپس نظام اقتصادی مد نظرشون رو بیان کنند ، و از نتایجش آمار پیش بینانه منطقی تحویل بدن ، بعدش حق دارن از لیبرال بگن

ممنون

"حامد"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)