سلام

من میخوام یه سوالی رو مطرح کنم از طرفداران ازدواج در سنین پایین و به اصطلاح کودک همسری . بر فرض اینکه ما شرایطی رو فراهم کردیم که نوجوانان در سن نوجوانی ازدواج کردن. اصلا در سن بالاتر مثلا ۱۹ یا ۲۰ . 

خب اگه به هر دلیل این ازدواج شکست بخوره و دختر تو ۱۸ - ۲۰ سالگی مطلقه بشه و پسر هم تو سن به این کمی مهر طلاق بیاد تو شناسنامه ش و درگیر پرداخت مهریه بشه و... بعدا که این بچه ها از ما پرسیدن ای پدر، ای مادر، ای خواهر، ای برادر، من بچه بودم من نمیفهمیدم، من عقلم نمیرسید.، تو که بزرگتر من بودی تو چرا گذاشتی من مطلقه بشم؟ تو چرا جلومو نگرفتی؟ 

ما باید چی بهشون جواب بدیم؟ باید بگیم اشکال نداره حالا مطلقه شدی که شدی؟ بگیم حالا که دیگه پسرها نمیان سراغت اشکال نداره برو زن مردهای زن مرده بشو ؟ یا پسرم اشکال نداره سابقه طلاق داری و دیگه خیلی از دخترها زنت نمیشن . 

دوستان لطفا یه جواب خوب و منطقی بدید تا خانواده ها بتونن جواب بچه هاشون رو بدن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)