سلام دوستان 

راستش نمیدونم از کجا شروع کنم پیرامون مشکلات عاطفی اخیرم سوالاتی برام بوجود آومده ؛

من یه دختر 20 ساله هستم که یه مدت پیش شکست عاطفی رو تجربه کردم به پسری علاقه مند شدم ولی ایشون بهم نشون داد که علاقه ای به من نداره، راستش این دومین باری بود که حس عشق رو تجربه کردم .

حدود 4 سال پیش هم به پسری علاقه داشتم اون پسر هم منو دوست داشت ولی نه تنها به هم نرسیدیم بلکه تا همین یک سال پیش حسرت دوباره دیدنش هم توی دلم بود . نزدیک ترین دوستم باخبر بود و اغلب سرزنشم میکرد و میگفت تو الان به اون فکر میکنی ولی اون شاید حتی تو رو به یاد نمیاره ! و در ضمن از قضیه علاقه ی من به این فرد جدید هم خبر داره .

دوستم خودش تو زندگیش عاشق نشده بود، تا اینکه یکی از اقوام شون عاشقش شد به شدت دنبالش بود تا اینکه دوستم هم به اون علاقه مند شد الان هم اون پسر نهایت تلاشش رو برای رسیدن بهش میکنه .  

من سعی کردم حرف دیگران برام مهم نباشه ولی الان میترسم که اگه دوست صمیمیم بفهمه این پسر به من بی علاقه بود با توجه به شرایط خودش و شرایط من حس و نظر بدی به من پیدا کنه ! و من حس تحقیر شدن بهم دست بده .

شما خانوم ها اگه به جای دوستم بودید واقعا چه حسی به من پیدا میکردید ؟ البته دوستم قبلا به من گفته که من تو رو از جهات مختلف دختر خوب و مناسبی میبینم .

در ضمن با توجه به تجربیاتی که داشتم و شرایط نسبتا بدی که به دلایلی بوجود اومده برام حس منفی نسبت به خودم تو مسئله عشق و ازدواج پیدا کردم به نظرتون واقعا حس منفی یا مثبت در این مورد میتونه تو واقعیت اثر گذار باشه ؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)