سلام به تمام خانواده برتری ها

مهربان هستم. سه تا برنامه ی عالی برای موبایل می خوام بهتون معرفی کنم.

اگه از اینکه خیلی وقتت رو تو فضای مجازی می گذرونی و به درس هات نمی رسی حالا برای کنکور یا ارشد می خوای بهترین نتیجه رو بگیری ولی تلگرام و اینستاگرام و اینترنت نمی ذاره به هدف هات برسی من دو تا برنامه ی عالی بهت پیشنهاد می کنم.

برنامه ی" زمان یار " که با این برنامه می تونی اپلیکیشن هایی رو که خیلی باهاش وقت می گذرونی رو هر زمانی که دوست داری متوقف کنی مثلا خیلی تو تلگرام می ری و سال بعد کنکور داری می تونی این برنامه رو نصب کنی و برای مثال به مدت ۴ ساعت تلگرامت رو قفل کنی تا سراغش نری و درست رو بخونی.

من از این برنامه استفاده کردم فوق العاده ست.

برنامه ی دیگه" مدیریت زمان فدورا "هست که می تونی دانلودش کنی.این برنامه به مدت ۲۵ دقیقه برای تو زمان می گیره تا درس بخونی و بعد از هر  ۲۵ دقیقه بهت زمان استراحت می ده.

۲۵ دقیقه فرصت خیلی خوبیه چون خسته نمی شی و بعدش می تونی استراحت کنی و دوباره ۲۵ دقیقه بعدی رو شروع کنی. من خودم از این دو تا برنامه استفاده کردم و کااااملا راضی هستم.فوق العاده هستن.

و در آخر یه برنامه ی یادگیری زبان به جز زبان انگلیسی به نام Duolingo بهتون معرفی می کنم که فوق العاده ست.زبان فرانسوی،آلمانی،سوئدی و کلی زبان دیگه.

برای همتون آرزوی موفقیت دارم،شاد و پیروز باشید😀


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)