سلام 

من یه مشکل دارم که فکر میکنم مشکل خیلی ها باشه، اونم اینکه نمره هام توی ترم یک کم شدن و قبل اینکه کارنامه رو بدن، معلم زیست برگه های امتحان رو داد، که کاش نمیداد. 

من نمره ام بر خلاف تلاش زیادی که کردم و شب رو براش بیدار موندم، اصلا خوب نشد و من نمره 12 گرفتم! من فکر میکردم حداقل در حد 18 نوشتم ! ولی ای خاک تو سره من خاک، حالا موندم چیکار کنم برگه رو بدم یا وایسم خودشون کارنامه بدن؟ 

یه مشکل دیگه هم هست اونم اینکه بابام توی مدرسه من درس داره، پس هی فکر میکنه من آبروش رو میبیرم، مامانم هم فکر میکنم از بابام سختگیر تر هم باشه، بچه ها راستش نه حوصله دعوا دارم نه طعنه، مشکل اینکه براش تلاش هم کردم، اما والدینم که تلاشم رو نمیبینن، فقط نمره رو در نظر میگرن، با این حساب الان من چیکار کنم بگم یا نگم ؟ 

شما نمره های بدتون رو چطور به والدین تون میگید یا میگفتید ؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مدرسه خانواده برتر (۲۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)