سلام وقت تون به خیر

من دختری ۲۷ ساله ام که دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد تو یکی از بهترین دانشگاه های کشورم. قصد دارم بعد از اتمام درسم، به خاطر وضعیت نامناسب کار و ... داخل کشور، برای ادامه تحصیل مقطع دکتری به کشور دیگه ای برم.

یکی از همکلاسی های من آقایی هستن که وضعیت تحصیلی شون خیلی عالیه.( در این حد که رتبه برتر کنکور و ارشد مستقیم بودن و رتبه یک معدل فعلی هستن و کلی مقاله و زبان عالی و ... ) و از نظر شخصیتی هم تو این دو سال و خورده ای که ایشون رو میشناسم ، خیلی آدم با اخلاق و محترمی هستن . 

به واسطه یکی از کارهای تحقیقاتی مشترک که داشتن، یه استاد توی یکی از دانشگاه های خوب کانادا، به این آقا پیشنهاد دادن که برای ادامه تحصیل برن اونجا. که البته با کمک هزینه تحصیلی فاند و اینهاست . 

بعد این قضیه ایشون به من ابراز علاقه کردن و گفتن قبلا هم منو دوست داشتن و شرایط مناسب نبوده که تا حالا نگفتن و ... و گفتن دوست دارن متاهلی برن و خلاصه پیشنهاد ازدواج دادن . 

حالا از یه طرف خودم هم میخوام برم و به نظرم پسر خوبی هم هست، و از یه طرف میترسم از اینکه وضعیت کار و زندگیش اونجا مشخص نیست و اگه بعدا کار خوب گیر نیاره چی و ... از این جور نگرانی ها. 

هم اینکه با پولی که دانشگاه پرداخت میکنه فکر نکنم خیلی راحت بتونیم زندگی کنیم اون جا حداقل برای چند سال ، از طرفی هم چون خودم هم قصد رفتن دارم، میترسم که بعد رفتن کیس مناسبی دیگه پیدا نشه و سنم بالا بره و شرایط ازدواجم خیلی سخت بشه . 

اینم بگم که وضعیت مالی خانواده خودم خدا رو شکر خوبه و میتونم ازشون کمک بخوام اگه رفتم، ولی فکر نکنم وضعیت مالی ایشون خیلی جالب باشه اینجا . این شده که میترسم از عاقبت کار ، اگه دوستان با نظرات شون راهنمایی کنن ممنون میشم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ادامه تحصیل در خارج (۲۷ مطلب مشابه)