سلام خدمت کاربران عزیز
مدتیه که موضوعی ذهن من رو به شدت مشغول کرده و خواستم اون رو در این وبلاگ به اشتراک بذارم.
موضوع اینه که شاید توی زندگیم تا حالا صدها دختر رو دیدم ( منظور از دیدن در همسایه، فامیل و دوست دخترهای دوستانم و ...) که رفتارهای کاملا عجیبی از خودشون به نمایش میذارن که واقعا برام عجیبه!
اول این رو بگم که شما رو به خدا موضوع رو به سمت و سوی جنگ و دعوا نبرین و خیلی منطقی نگاه بکنین. درسته مخاطبینم دختران هستن، اما منظورم این نیست که دختران مقصرن و پسرها خوب هستن. منظورم یه چیز مهم دیگه ست که آخرش خودتون متوجه میشین. البته اگر با عینک بدبینی نگاه نکنین و به حرفام مشکوک نباشین. 
موضوع اینه که همیشه این سوال رو از خودم میپرسم که چرا، واقعا چرا همون دخترانی که حاضر میشن خودشون رو با حرف هایی مانند عاشق شدن، اعتماد کردن به پسران و ... گول بزنن (توجیه بکنن) و دوست دختر یک یا چند پسر بشن و به تمام کارها تن بدن و همه نیازهای عاطفی و روحی و روانی و ... پسرها رو تامین بکنن و همه رو کاملا رایگان و بدون هیچ منتی انجام بدن و خیلی هم راضی باشن و خوشحال، چرا وقتی دقیقا، دقیقا همین دختران، حتی همون پسرانی که باهاشون در ارتباط بودن مفت و مجانی، میان خواستگاری دختر، اون وقت همه چیز عوض میشه؟
یهو دختری که تا دیروز به هر چیزی تن میداد، الان میشه حرف بابام، الان دیگه با هیچ چیز پسره نمیسازه، الان دیگه کوتاه بیا نیست و میخواد پدر پسر رو در بیاره و ...
میدونم که برخی از این رفتارها بر میگرده به فرهنگ و رسوم غلط و مواردی که در ازدواج رایج شده که کاملا هم غلطه و خانواده و جامعه در این امر بی تاثیر نیستند. اما من اینجا کاری به خانواده و جامعه اصلا ندادم. من درباره خود اون دختر دارم صحبت میکنم. الان منظورم همه دخترها نبود و توهین نکردم، قطعا پسری هم که هر کاری میکنه پسر بدیه. ولی الان اصلا منظورم بدی و خوبی و خراب و سالم بودم نیست. منظورم یه چیز دیگه ست.
منظور فقط اینه که خیلی عجیبه که دو نفر که حاضرن برای هم فداکاری کنن، روی هم غیرت دارن، همون دوست دارن، عاشق هم هستن، هر کاری برای هم میکنن و ... درست وقتی که شروع میکنن به فرآیند ازدواج (خواستگاری و ...) یهو دیگه بر روی کوچکترین چیزی هم کوتاه بیا نیستن و زندگی رو به کام خودشون تلخ میکنن.
کل بحثم اینه ، اون دختران گرامی و محترمی که نیازهای پسران رو مفت و مجانی برطرف می کنند ، وقتی یک پسر خوب میاد خواستگاری شما، کمی براش کوتاه بیاید و آسان بگیرید و آسانتر زندگی آغاز بکنید. و به این فکر کنید که چطور شما اون طوری مفت و مجانی و خالی خالی همه کار میکنید. ولی اینطوری به خاطر یک پسر خوب هم نه از مهریه بالا کوتاه میاید، نه از عروسی آنچنانی و ... خواهش میکنم حداقل اگر به ما نه، به خودتون حداقل با این رفتارها ضربه وارد نکنید.
من الان نیومدم دختران رو نصحیت بکنم. من یک پسر سالم نزدیک سی ساله هستم که دیگه از ازدواج نکردن خسته شدم. از شروط و رسوم غلط ازدواج در جامعه. از مهریه زیاد. از ادا و اطفارها و مزخرف بازی ها و سخت گیری های الکی و ... از این دو رو بودن ها، از اینکه من اگه مثلا یه دختری رو ببینم، برم باهاش دوست بشم طرف از یک زن رسمی بیشتر و ارزانتر به من محبت و خدمت میکنه، ولی اگر همون رو میرفتم خواستگاریش پدر من رو در میاورد و کوچکترین کار و اشتباهم براش میشد بدترین و بزرگترین کار.
این قسمت های آخر پیامم خیلی مهمه. اصلا کاری به شما ندارم. با پسرها هم هستم. با خودمم اصلا!! مگه ما چقدر عمر داریم که زندگی رو اینطوری داریم نابود میکنیم؟ بابا جان 30 سالمون شده هنوز مجردیم و تمام امیالمون (احساسی، روانی و ...) شده عقده، داریم عذاب میکشیم و رنج میبینیم. حالا تازه بر فرض تو سی سالگی ازدواج کنیم. کلا میخوایم 20 سال زندگی با کیفیت داشته باشیم و بعد 50 هم که معلوم نیست  .... یعنی این همه رسم غلط و دست و پاگیر، این همه کوتاه نیومدن، این همه لج بازی و پدر هم رو در آوردن، همه برای 20 سال زندگی مشترک؟ 
آخه مگه دختر و پسر چقدر باید از هم توقع داشته باشن؟ مثلا الان من خونه بابامم دارم کار میکنم درآمد هم دارم. خب ایرادش کجاست که همین دختر و پسر با حمایت خانواده ها بیان زیر یک سقف زندگی بکنن. اصلا چی میشه مهریه پایین باشه. اصلا چی میشه 4 تا چیز رو پسر کوتاه بیاد، 4 تا چیز رو دختر کوتاه بیاد. من تو این وبلاگ نظرات بعضی از دخترا رو میبینم که واقعا برام عجیبه.
چی میشه اگه زن و مرد عاشق باشن و به جای اینکه به دنبال این باشن که همه چیز رو آماده داشته باشن، به جای اینکه دختره توقع داشته باشه که پسر براش پدری بکنه و اون رو به تمام آرزوهای مالیش برسونه؟ 
اصلا بیاد خونه شوهر عشقو تجربه بکنه، محبتو تجربه بکنه و نیازهاش برطرف بشه، حالا شاید 4 بار هم سختی ببینه، مستاجری ببینه. بیاید به این فکر کنین که مگه چقدر عمر میکنیم. الان این همه دختری که این همه سخت میگرین واسه پسرها خیلی خوب و با کیفیت و عالی زندگی کنن، 30 سالگی تا 5 سالگیه. این همه بزن و بکش برای فقط 20 سال ؟ بعد همین دختر حاضره برای دوست پسرش همه جور فداکاری رو مفت انجام بده، ولی برای شوهر کوتاه بیا نیست!
یا حق من که اعصابم بدجوری داغونه 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)