سلام دوستان خسته نباشید

دختری 20 ساله هستم که تهران زندگی میکنم ، به احتمال زیاد دانشجوی شهرستان میشم و قصدم این هست که خونه اجاره یا رهن کنم. به دلایلی زندگی مستقل رو به خوابگاه ترجیح میدم. خانوادم هم به احتمال بالا ممکنه نتونن با من به شهرستان بیان.

البته مشکلی با تنها بودنم ندارن ، منم خیلی حالت وابسته ای به خانواده و دیگران ندارم و از بچگی تقریبا مستقل بار اومدم.

ولی میخواستم بدونم زندگی تنها و دانشجویی داخل شهرستان چطوره ؟ از میانگین هزینه ها تا دردسر ها و مشکلاتی که میتونه پیش بیاد ! و اینکه اگر شما تو این شرایط بودید با کسی همخونه میشدید ؟ 

لطفا اگر تجربه ای دارید در اختیارم بذارید .

ممنون


مرتبط:

دخترم، تصمیم دارم بعد از کنکور از خانواده م کاملا جدا بشم

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

نظرتون درباره مستقل شدن دختر در دوران مجردی چیه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه)