سلام

الان دنبال یه راهیم که فردا کمتر بهش فکر کنم ، این انصافه ؟ اولین خواستگارم نبود و نیست! اتفاقا همین دیروز هم یه  نفر معرفی شد بهم اما هیچ کس برام مثل این نمیشد ، الان چیکار کنم با این دلِ شکسته؟

من هیچ وقت با هیچ پسری دوست نبودم! ... ایشون اولین نفری بود که این جوری با هم حرف میزدیم، تفاهمات زیادی هم داشتیم اما ایشون در برابر مشکلاتی که پیش روشون بود خیلی سریع تسلیم شدن و حتی به خودشون زحمت ندادن که یک جلسه ی دیگه بیان تا در مورد این مشکلات حرف بزنیم با هم . 

خودشون وقتی باهام حرف میزدن خیلی رضایت داشتن و حتی میترسیدن که من بهشون پایبند نمونم و به خواستگارهای دیگه م جواب مثبت بدم ! انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره ...


مرتبط با شکست عشقی:

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

چگونگی به دست آوردن دل دختری که شکست عشقی خورده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)