سلام 

من  دختری ام که خسته شدم از این چشم های خمارم ، نمیخوام ناشکری کنم ممنونم از خدا به خاطر سلامتی ، خماریش یه  چیزی تو مایه های چشمان اون پسره مسعود در لیسانسه هاست . به جز وقتی میخندم.

وقتی میخندم از حالتش راضی هستم ، این رو وقتی فهمیدم که میخواستم با سلفی فیلم  بگیرم یا توی فیلم های دسته جمعی ( البته قبلا اطرافیان میگفتن ولی برام اهمیت نداشت) ، اصلا یک حالت بدی بهم میده انگار بد اخلاق و نچسپم! 

یعنی تا نگم نخندم معلوم نمیشه چهره و صورتم وا نمیشه و اون حالت خماری رو نداره ، دیروز از کنار اینه قدی تصادفی رد شدم یه نگاه انداختم دیدم بله ... ، در حالت طبیعی اتوماتیک همیشه حالت خمارن! حالا چشم درشت خمار با مژه ها بلند یه چبزی اما آخه با این چشم های ریز و گرد، تاره اونم خمار !

خیلی اعصابم خورده ، هر چیزی عمل میشه درست میشه نمیدونم ، خماری چشم ها چطور بر طرف میشه ، از خودم بدم اومده . ، اطرافبان میگن سعی کن همش لبخند داشته باشی یا بخندی ، آخه مگه میشه ؟ تمرین کردم نشد ! راهکاری دارید ؟

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)