سلام

چه کسانی مدرک حسابداری یا مهندسی دارن ؟ کدوم دانشگاه درس خوندید، چه رشته ای ؟ الان کجا کار میکنید؟ چقدر درآمد دارید؟ لطفا همه جواب بدن میدونم وضع خوب نیست ولی میخوام با شرایط دقیق آشنا بشم که حقوق تون چقدره و شرایط تون چطوره ؟ 

من مهندسی مکانیک دولتی بودم ،سخت بود انصراف دادم اومدم حسابداری آزاد، الان خیلی نگران آینده ام ، نمیدونم چکار کنم، ۲۳ سالمه ولی یه ریال هم ندارم، وضع اقتصادیم خیلی خرابه نه کار هست نه میشه ازدواج کرد ، یه دختری رو خیلی دوست دارم ولی میگه باید شرایط مالی رو فراهم کنی، نمیدونم چکار کنم نمیخوام از دستش بدم . 

میخواستم برم آرایشگری هم یاد بگیرم ولی دیدم هم مغازه میخواد هم روابط عمومی بالا بدجوری گیر کردم تو زندگی نمیخوام کارگری کنم یه عمر ، لطفا هر کی میتونه کمکم کنه از شرایط خودش بگه و بگه چکار کنم ؟

ممنون

مرتبط با رشته حسابداری:

انتخاب بین رشته های مدیریت صنعتی و حسابداری

رشته کامپیوتر یا حسابداری؟

برای ورود به بازار کار حسابداری از کجا باید شروع کرد؟

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری؟

آینده شغلی کدوم بهتره، حسابداری یا خیاطی؟

مهندسی عمران، دکترای بیوتکنولوژی، ریاضی کاربردی یا حسابداری؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)