سلام به همگی

من یک راهنمایی و کمک از خانم ها و آقایون محترم میخوام. ممنون تون هستم

من پسری 27 ساله ام، سربازی رفتم و ارشد میخونم. از پارسال از یکی از همکلاسی هام خیلی خوشم اومد. ایشون 4 ماه از من کوچکترند. همون اوایلش حس کردم اونم از من خوشش میاد و کاملا معلوم بود از توجه و مهربونی هاش.

من از اول قصدم ازدواج بود. ولی نخواستم بهش بگم که بتونم بیشتر خودش و خانوادش رو بشناسم و مطمئن بشم و بعد انتخاب کنم. به همین دلیل حسم رو پنهان کردم و اصلا بروز ندادم و کاری نکردم بفهمه. تا اینکه الان حس میکنم خیلی باهام سرسنگین شده. الان دارم فارغ التحصیل میشم و خواستم بهش بگم و گفتم، حتی رسمی و محترمانه شماره خونشون رو خواستم ولی منو رد کرد در کمال ناباوری! دلیلش رو پرسیدم گفت قصد ازدواج ندارم! آخه مشخص بود منو دوست داره اصلا دوستامم فهمیده بودند، رفتارش با من نسبت به بقیه فرق داشت ولی الان برعکس شده. 

خیلی داغونم. من یک سال بهش فکر کردم و نمی تونم به این راحتی ها از فکرش بیرون بیام. اوایل ازش خوشم میومد ولی الان بهش علاقه مندم.

به نظرتون چکار کنم راضی بشه؟ 


مرتبط :

نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

چطوری به دختر مورد علاقه ام ابراز عشق کنم ؟

دختر مورد علاقم وقتی فهمید بهش علاقه دارم رفتارش سرد شد

امیدی به تغییر نظر دختر مورد علاقم هست ؟

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

نه می‌تونم به دختر مورد علاقم پیشنهاد بدم و نه فراموشش کنم

دلیل کم محلی های دختر مورد علاقم رو نمی فهمم

بعد از قطع ارتباط با دختر مورد علاقم زندگیم دگرگون شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) خواستگاری از دختر همکلاسی (۲۰ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)