سلام بر دوستان گرامی 

بنده اقای 32 ساله هست و از همه نظر ظاهری، اقتصادی، شغلی، تحصیلات، سلامت، اجتماعی و ... دارای موقعیت عالی هستم و همیشه در انتخاب همسر بسیار کمال گرایانه رفتار کردم ( بیش از 100 مورد خواستگاری ) به خاطر شرایطم جدیدا به خواستگاری دختر خانومی رفتم که شرایط شون خوبه نسبتا ولی در مجموع منصفانه بگم از نظر شرایط بنده خیلی برتری دارم و اینو خودشونم بارها گفتن .  

و الان چیزی که تو ذهن من میگذره بعضی وقت ها اینه که بگردم دنبال مورد با شرایط بهتر چون یه خورده از لحاظ مالی ضعیف هستن و مورد دوم اینه که (ایشون به دلم نشستن) ولی با اینکه میدونم خانمی که زیبایی خیره کننده داشته باشه نگه داشتنش واقعا سخته ولی ته دلم میخواد همسرم خیلی زیبا باشه و مساله اینه که در کنار زیبایی صورت بنده قد و رنگ پوست روشن هم واسم مهمه (که هر سه مورد در یک نفر کارو مشکل میکنه) که ایشون قد و تیپ و رنگ پوستشونم مورد تاییدم هست .

 کلا محاسن زیاد دارن من بیش از حد کمال گرا هستم و احتمال زیاد با توجه به سنم شاید اگه ایشون از دست بدم شاید دیگه همچین شخصی واقعا گیر نیارم ایشون دانشجوی دکترا و 7 سال از بنده کوچکتر هستند . 

سوال اصلیم اینه که چیکار کنم با این حس ها، شاید بهتر گیرم بیاد ، پشت سرم نگن این همه گشت ولی اینکه خیلی زیبا نیست ، از بالا به پایین نگاهش نکنم ، و از این دست مسائل رهایی پیدا کنم . 

ممنون از راهنمایی هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)