سلام

قضیه ساده ست . من شرایطم رو اینجا مینویسم ، شما بگید که آیا حاضرید قبول کنید یا نه ؟ اگر نه ، چرا ؟ نظرتون درباره شروطی که نوشته شده چیه ؟ درست و منطقی هستن یا نه ؟

نکته :

١- میدونم که یک سری چیزها رو نمیشه نوشت ، مثل قیافه و ظاهر و یا اخلاق یا .... که خیلی هم تو تصمیم گیری تعیین کننده اند ، اما شما سعی کنید این موارد رو تو تصمیم گیری تون لحاظ نکنید و فقط با توجه به مشخصاتی که نوشته شده جواب بدید .

٢- اگر هم مرد هستید ، بگید که آیا خواهرتون رو حاضرید به همچین فردی بدید یا نه .

٣- کاری به سن و اختلاف سنی نداشته باشید 

---------------------------

تحصیلات : لیسانس حسابداری

سربازی : رفته

شغل : کارمند اداره مالیات 

حقوق : 3 - 3.5 تومن 

خانه : دارد - دوخوابه ، 100 متر مفید ، به ارزش 450 تومن 

ماشین : پراید

پس انداز : 70 میلیون

-----------------------------

سن : 27

قد : 173

وزن : 80 - 83

-----------------------------

مهریه مورد نظر : سه دنگ خانه + 14 عدد سکه

سه دنگ خانه رو بلافصله بعد از عقد به نام همسر میکنم اما در مورد 14 سکه ، بعد از به اجرا گذاشتن مهریه ، زن باید 14 تا رو بصورت قسطی و ماهانه طلب کنه نه یکجا ، به این صورت که ماهی نیم سکه بهش میدم که یعنی برفرض اگر سکه 2.5 میلیون باشد ، ماهی یک میلیون و دویست تومن که معادل قانون کار است به مدت بیش از دو سال باید به زن بدهم .

حق تحصیل : میدهم

حق اشتغال : میدهم

حق حضانت بچه : میدهم چون اعتقاد دارم بچه به محبت مادر احتیاج داره - تا وقتی که مادر بچه دوباره ازدواج نکرده ، تمام هزینه های بچه با من - نباید مانع دیدن و وقت گذراندن با بچه ام شود .

حق طلاق : نمیدهم -  هنگام عقد تعهد امضا میکنم که تا وقتی از زن طلاق نگرفته ام ، حق گرفتن زن دوم را ندارم .

جهیزیه : جهیزیه به عهده خانواده دختره - اما برای اینکه کمک کرده باشم ، سهم دختر از وام ازدواج رو برای خرید جهیزیه بهش میدم و  سودش رو هم از جیب خودم خواهم داد - اصلا برام مهم نیست که جهیزیه گرون و برند باشه ، فقط در حد اینکه وسایل مورد نیاز زندگی مون فراهم باشه و ان شاء الله به مرور بهترین وسایل رو خودمون با هم خواهیم خرید .

هزینه عقد و عروسی : همش با من - 70 میلیون پس اندازی که دارم رو برای همین گذاشتم کنار . با اینکه میدونم با 70 تومن نمیشه مراسم آنچنانی ای برگزار کرد اما تمام توانم همینه و اصلا هم نمیتونم روی کمک خانواده ام برای کمک در هزینه عروسی و ازدواج حساب کنم چون اونا با خونه ای که بهم دادن ، همینجوریش حسابی به گردن من حق دارن و من نمیتونم باز هم ازشون کمک مالی بخوام .

در مورد اشتغال و تحصیل همسر اینکه ؛

وظیفه رسیدن به کارهای خانه به عهده زنه و اشتغال و تحصیله زن نباید جوری باشه که در رسیدگی به کارهای خانه اختلال پیدا کنه . 


مرتبط :

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)