سلام به همگی

من 24 سالمه و خانم و متاهل هستم. 

نیاز مالی داریم و خیلی دوست دارم به همسرم کمک کنم که زودتر بتونیم پولی جمع کنیم و یه خونه ی کوچیکی بخریم. با حقوق های اداره کاری و خرج هایی که هست واقعا همسرم نمیتونه پولی پس اندازه کنه. 

اول میخواستم به عنوان صندوق دار برم جایی کار کنم اما یه کم محیط کاری و حقوق هایی که رو پایه 600-800 تومنه, پشیمون شدم. خب واقعا کم هستش. راستش کلاس اپیلاسیون ثبت نام کردم که آموزش ببینم و کار کنم. چون خودم مدت زیادی میرم اپیلاسیون و میبینم سود خوبی داره. 

به شرطی که بد دل نباشه آدم. کار پر درآمدیه. حالا میخوام بعد از اینکه آموزش دیدم چون دم عید هم هستیم. تو یه آرایشگاه برم یه صندلی کرایه کنم و کار کنم. میخواستم از کسانی که تو این حرفه هستند و یا خانوم هایی که خدمات این چنینی و آرایشگری دارند نظر بپرسم که حدودا درآمد ماهیانه این کار چه مقدار هستش؟ چطور میتونم تبلیغات خوبی داشته باشم. کجاها تبلیغ کنم و مشتری جذب کنم؟

اگر در زمینه ی اپیلاسیون و ناخن و مژه و تتو روی بدن و پارافین و ... کار میکنید بگید که حدودا چه مدت دارید کار میکنید و چگونه مشتری جذب کردید؟ و حدودا سود ماهانه اتون چقدر ؟ اینکه یه صندلی از یه سالن کرایه کنم به صرفه است برام یا خودم جداگانه یه جای کوچیک رهن و اجاره کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)