سلام دوستان خوب خانواده برتر

به نظر من توی اجتماع ما ازدواج کم شده. جوری که من بعد از 5 سال همین یه ماه پیش رفتم یه عروسی. از اون ور فکر می کنم که طلاق هم رو به افزایشه و سازگاری بین زوجین و آستانه تحمل هم کم شده. یه زمانی به ازدواج موقت به عنوان جایگزین نگاه میشد ولی واقعیتش اینه که الان اون هم کم شده. الان روابط رفته سمت روابطی که ارزون تره و از همه مهمتر برخلاف ازدواج دائم و موقت تعهدی توش نداره .

حالا سوال من از شما اینه که به نظرتون اگه به همین وضع پیش بره تکلیف نهاد خانواده چی میشه ؟ به نظرتون تشکیل خانواده تو خطر نمی افته؟ تکلیف فرزندانی که از رابطه های غیر شرعی و غیرقانونی متولد بشه چیه؟ چون میدونین که این بچه ها هیچ جور حمایتی از طرف قانون نمیشن.

و ابنکه به نظرتون اگه این مدل روابط جایگزین بشه چه خطراتی داره؟ تبدیل میشیم به آدمی که یه روز با اینه یه روز با اون یکی. و تا آخر عمر هم این مدل زندگی رو باید ادامه بدیم و دور تشکیل خانواده رو خط بکشیم. ظن من اینو به من داره میگه که خانواده تو خطر افتاده. حالا نمیدونم از کم کاریه خودمونه یا ... . و اینکه چه راهکارهایی به ذهن تون میرسه تا از فروپاشی خانواده جلوگیری کنیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)