با سلام و آرزوی شادکامی برای شما عزیزان

سوالی دارم که بیشتر نظر آقایون میتونه کمک کننده باشه و خانم ها اگر تجربه مشابه یا پیشنهاد مناسب دارن ممنون شون میشم.

اصل مطلب اینه که چطور میشه به آقایون مسئله ای که مربوط به خط قرمزشونه و یکی از نزدیکان شون اون رو ریز پا میذاره رو گفت به طوری که خصومت و دعوای خانوادگی پیش نیاد؟

برای نمونه من خانم ۲۲ ساله متاهلی هستم که دانشجو ام و در کارخونه ی پدر شوهرم استخدام شدم. رفت و آمدم با همسرمه چون ایشون هم از مدیران کارخونه هستند. اخیرا به علت درگیر جلسه بودن همسرم و همکاری با مادرشوهرم (کار مشترک) با برادر شوهرم به خونه ی اون ها میریم و همسرم آخر شب برمیگردن و میریم خونه خودمون. 

برادر شوهرم مجرد هستن و برخلاف همسرم که عقاید به نسبت سنتی و مذهبی دارن و مسئله ی غیرت و ناموس و این قبیل مسائل براشون مهمه، ایشون اون طور نیستن و دوست دخترهای زیادی داشتن، در مسیر کارخونه تا خونه شون (با پدر و مادر شوهرم زندگی میکنن) حرفای درستی نمیزنن و محوریت حرفاشون روی روابط خصوصی بین من و همسرمه.

 من اوایل بحث رو عوض کردم، تلخ شدم، جواب ندادم و بار آخر بهش گفتم خواهش میکنم دیگه همچین حرفی نزن و حرمت هامون رو نگه دار. متاسفانه ایشون در جوابم عصبی شدن و همراه با تعریف از یکسری خصوصیت های ظاهریم گفتن نمیتونن به چشم همسر برادرشون بهم نگاه کنن و افکار دیگران و حتی خودم مهم نیست و ایشون هر کار بخوان خواهند کرد. 

من موضوع رو با مادرم در جریان گذاشتم و ایشون پدرم رو و از اون به بعد پدرم گفتن یا کارخونه نرم یا به بهانه ای خودشون منو میبرن و میارن و اجازه نمیدن خونه پدر و مادر همسرم برم. از اون طرف کارهای ما نیمه تموم مونده و باید انجام شه ولی پدرم متاسفانه اجازه نمیدن. البته مادر شوهرم دبیر خصوصی هم هستن و بعد از ظهرها به مدت چهار پنج ساعت بیرونن و من یسری کار ها رو اون موقع انجام میدم و متاسفانه برادر شوهرم خونن و علت اجازه ندادن پدرم هم همینه.

همسرم شک کردن و من نمیدونم چطور باید بهش بگم ؟ اصلا بگم یا نه ؟ من زندگیمون رو دوست دارم و نمیدونم عواقب گفتن یا نگفتنم چی خواهد بود ؟

در کل اگه یه همچین مسئله ای و یا مسئله مشابهی برای آقایون پیش بیاد ترجیح میدن چطور از زبون همسرشون بشنون ؟ 


مرتبط:

چرا یه مرد متاهل باید چشمش دنبال خانم های دیگه باشه؟

چرا آقایون اعم از پیر و جوون چشم چران شده اند ؟!

آیا شوهر چشم چرون نصیبم میشه ؟

چطور میشه تشخیص داد یه مرد چشم چرونه یا کنجکاو ؟

تاثیر چشم چرانی در وفاداری به همسر

چشم چرانی و راه نجات

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

سوال از خانم ها در مورد سختی کنترل چشم در مردان

چطور نگاهم رو توی یه شهر پر جمعیت کنترل کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)