سلام به همه کاربرهای محترم این وبلاگ

سوالی داشتم که نمیدونم پرسیدنش درسته یا نه. دختری 22 ساله هستم، من مشکلم گردنمه، من گردن کوتاهی دارم! نمیتونم روسری مثله آدم گره بزنم ، من قدم 163 سانت هست و 70 کیلو وزن دارم ، مشکلم اینکه من گردنم خط داره ، یعنی خط پوست داره، لایه لایه میشه ، من سه تا لایه اصلی دارم ، بین همه آدم ها که دقت میکنم دو تا یا یه دونه دارن یا اصلا ندارن ، گردنم خیلی تپله ، غبغب دارم اما زیاد به چشم نمیاد .

دور گردنم دوباره خط داره اونم دو تا ( مثل این میمونه که کلا گردن منو چسبوندن و اون لایه ی چسبندش دور تا دور خط داره فقط قسمت پشت سرم نداره. من خجالت میکشم گردنم رو کسی ببینه ، تو خونه همه ش با شالم یا موهامو دورم میریزم تا از نیمرخ هم که شده کسی  تپلی و گوشت های گردنم رو نبینه ، من دوست دارم اون خط ها از بین برن گردنم کشیده بشه ، صاف شه پوستش ؛ غبغبم از بین بره ؛ نه در حدی که صورت و فکم زاویه دار بشه نه اصلا فقط مثل آدم های معمولی بشه . 

من چیکار کنم ؟ راجع به وزنم میدونم وزنم زیاده، اما من مشکل تیرویید دارم و نمیتونم فعلا وزنم رو کم کنم ، با این اوصاف من چیکار کنم ، حسرت گردن کسیده دارم . صاف بدون گوشت و لاغر ، من وقتی سر رو بالش میذارم اصلا گردنم محو میشه، نمیتونم لباس های یقه دار بپوشم ، روسری و شال های ضخیم ببندم ، شال گردن بذارم دور گردنم ، ببخشید شاید سوال و پست بچگانه ای باشه ، اما خواهشا کمکم کنین .  

تو سن من ورزش های کشش گردن تاثیر داره؟ لاغر بشم بهتر میشم ؟ اگه موردی مثه من ببینین چه فکری میکنین؟ باز هم بابت طرح این سوال شاید بچگانه عذر میخوام. اگر مایل بودین کمکم کنین که خیلی خوشحال میشم.

با تشکر 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)