سلام به همه دوستان

هر کسی که سوال یا مشکل یا مساله یا راهکار و راه حلی میخواد، خب میاد پست میگذاره... که بعضی پست ها از نظر خود ما با ارزش و قابل خوندنه و خوبه ولی از بعضی ها هم خوش مون نمیاد . 

ولی بیاییم اگه کامنت میگذاریم درست و منطقی و با وجدان کسی رو راهنمایی کنیم، به کسی توهین نکنیم، کسی رو بخاطر عقاید یا پوشش یا هر چیز دیگه ای مسخره و تحقیر نکنیم. الکی با هم بحث نکنیم. اگه هم اطلاعی در زمینه مبحث پست ندارین کامنت بیجا یا اطلاعات غلط ندین.

اگه کسی خواست باهاتون بحث کنه یا حرفی زد که به شما برخورد، شما با خوبی جوابش رو بده که طرف خودش خجالت بکشه و به کار اشتباهش پی ببره و اگه هم دیدین فایده نداره، بیخیالش بشین و جوابش رو ندین. چون این جوری بحث کش دار میشه و از مبحث اصلی پست گاهی اوقات دور میشیم و به حاشیه میرسیم.

حالا به نظرتون آقای نجفی، چه مطالبی در وبلاگ قرار بدن که فایده و سود داشته باشه؟ چه پست هایی بهتره که تایید بشن؟ آخه بحث ازدواج و این ها زیاد شده، البته این خیلی خوبه چون کاربران گرامی میان و از اطلاعات و راهنمایی های درست هم دیگه استفاده میکنن و این خیلی خوبه.

ولی بحث های دیگه در مورد موفقیت و کسب و کار حلال، و معنویات و یا هنرهای دیگه و یا هر چیز دیگه که میتونه خوب و مفید واقع بشه در وبلاگ کمرنگ شده ... ، معایب و مزایای وبلاگ رو هم بفرمایین تا آقای نجفی بهتر متوجه بشن.

لطفا نظرتون رو بفرمایید و پیشاپیش از تمام افرادی که کامنت میگذارن، تشکر ویژه میکنم.


پاسخ :

سلام

موضوعات در خواستی شما در پست زیر قرار گرفت :

http://khbartar.blog.ir/post/13436


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)