سلام 

دختری هستم که از بچگی همیشه موفق بودم در هر زمینه ای البته به لطف خانواده ، این موفقیت ها ادامه داشت تا قبولی توی کنکور و یه دانشگاه خوب، خانواده و اقوام همه منو به عنوان یه آدم سخت کوش و موفق میشناسن ، تا اینجا همه چی خوب بود ولی مشکل از جایی شروع میشه که من بعد از قبولی در کنکور دانشگاهم یه استان دیگه افتاد ، از جو خانواده دور شدم  و کم کم با خود واقعیم آشنا شدم . منی که حتی یه چایی نمیتونستم درست کنم در عرض یه سال علاقه وافری به آشپزی پیدا کردم ، همه ش دلم میخواد ازدواج کنم و خانه دار باشم اصلا علاقه ای به کار بیرون ندارم.

دلم یه زندگی آروم و رویتین میخواد ، دیگه دلم نمیخواد کسی منو خود ساخته و مستقل بدونه ، دلم نمیخواد همه ش تو چشم باشم، خانوادم موفقیت هام رو جار بزنن ، و این کاملا متضاد با خواسته های خانوادمه و مطمئنم اگه چنین چیزی بهشون بگم سنگ کوب میکنن!

بنظرتون چیکار کنم ؟ تن بدم به خواسته های خوانوادم یا برم دنبال خود واقعیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)