سلام

یه سوالی دارم که البته بیشتر در مورد پسرها اتفاق میفته ولی دختر خانم ها هم جواب بدن خالی از لطف نیست.

میخوام بدونم واقعا دلیلش چیه که بعضی پسرها معمولا بعد از چند سال میفهمن که اشتباه کردن با دختری که از قدیم میشناختن یا به هر نحوی باهاش در ارتباط بودن و یه روزی سر راهشون بوده ازدواج نکردن و وقتی میشینن درد دل میکنن معمولا چنین جمله ای رو به زبون میارن که چند سال پیش فلان جا فلان موقع فلان دخترخانم رو میشناختم دختر خوبی بود ولی نمیدونستم بچگی کردم اشتباه کردم نمیدونم مغز ... خورده بودم که به همون پیشنهاد ازدواج ندادم. حیف بود و ای کاش زمان به عقب برمیگشت.

راستشو بخواین من معمولا بین پسرها اینو شنیدم و دیدم. پسرهایی که به هر حال نه یه مورد نه دو مورد نه سه مورد واقعیتش حداقل ده دوازده موردی خودم دیدم و بقیه شم شنیدم یا خوندم. بالاخره کم برنخوردم به همچین قضیه ای و برام سواله. حتی همسن و سالای پدرها و اساتید و عموها و دایی های ما هم اگه دقت کنین گاها ابراز پشیمونی میکنن حتی زبونی هم که شده میگن یا یادآوری میکنن دختر خوبی که یه روزی توی زندگی شون بوده رو .

ممنون


مرتبط:

نه میتونم فراموشش کنم نه میتونم پا پیش بذارم

تحلیل رفتار پسری که با دست پس میزنه و با پا پیش میکشیه

یه پسر در دانشگاه خیلی بهم توجه داره ولی پا پیش نمیذاره

با پسری در ارتباطم که حرفی از ازدواج نمیزنه، با قطع ارتباط هم مخالفه

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم

رابطه بین دختر و پسر تا چه حد قابل قبوله ؟

مهمترین فواید رابطه دختر و پسر از دید خودشان

آیا بنده توی آب نمک نگه داشته شده ام ؟

مطمئنم همکلاسیم بهم علاقه داشت، پس چرا خواستگاری نکرد ؟

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

چرا زودتر اقدام نمیکنه برای خواستگاری

مرد مورد علاقم دیگه به هیچ وجه حرفی از ازدواج نمیزنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)